- 2172 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SAYGI DEĞER GÖNÜL DOSTLARI YOZGAT TA SÜRMELİ FESTİVALİ EŞLİĞİNDE ŞİİR YARIŞMASI YAPILACAKTIR BİLGİNİZE ARZERİM
Şiir yarışması açıldı!
u yıl yapılacak olan Sürmeli Festivaline katkıda bulunmak üzere festival komitesinin izni ve Valiliğimizin katkıları ile ’Yozgat ve Sürmeli’ konulu bir şiir yarışması açtık! .. Yarışmanın amacı Yozgat’ı tanıtmak, Yozgat’a ilgi uyandırmak ve festival boyunca şair ve yazarları Yozgat’a yönlendirmek...
Geçen yıl zaman darlığı nedeniyle yeterince duyurma süre olmadığından Yozgatla ilgili şiir yarışmasından istenilen neticeyi alamadık! . Bu yıl Sürmeli Festivali içerisinde böyle bir yarışma açarak daha geniş çevrelere ulaşmak istiyoruz. Yarışma, Yozgatlı Şairlerle birlikte Türkiye geneli şair ve yazarlara açık olacaktır.
Kimler katılabilir? Şiir yazan, şiire ilgi duyan, kendi eserleri olan herkes katılabilir. Yozgatlı ya da Yozgat dışından olması fark etmez! . Eserlerin başka bir yerde yayınlanmamış olması önemli şartımızdır. Yani şairler yeni eserleriyle katılabilecekler! . Şiirlerinizi email veya posta ile gönderebilirsiniz. Her hangi bir yerde yayınlanmış, gazete ve dergilerde çıkmış eserler yarışma dışı tutulacaktır. Yeni eserlerinizle katılabilirsiniz.
Konu? ...Yozgat ve Yozgat Sürmelisi’dir! Yozgatla ilgili bilgiyi nerelerden alabilirsiniz? Yozgat sitelerinden... (www. yozgat. gov. tr -veya- www. yozgatkulturturizm.gov.tr gibi sitelerden..) veya Yozgat il yıllıklarından, Yozgatla ilgili diğer eserlerden...
Yozgatlı hemşehrilerimizden ricamız! .. Yarışmanın geniş tutulmasını sağlamak ve tanıdıkları tüm gönül dostlarına bunu ulaştırmak. Açılan bu şiir yarışmasından şiirle ilgilenen gönül dostlarının haberdar olmasını arzu ediyoruz. Elbette ki, bu dileğimiz dalga dalga genişleyerek devam edecektir.
Yarışmanın ödülleri Yozgat Valliği ve Sürmeli Festivali Yürütme komisyonu tarafından takdir edilecektir. Katılım belgeleri ve diğer hediyeler Yozgat’ta düzenlenen bir törenle dağıtılacaktır. Dereceye girenlerle birlikte özel olarak davet edilecek şair ve yazarlar Yozgat’ta misafir edilecek Sürmeli Festivali içerisinde düzenlenecek, Şiir Şölenin ardından ödül töreni yapılarak misafirler Yozgat’tan uğurlanacaklardır.
Yarışmaya kaç eserle katılabilirsiniz? Üç eser ve en fazla on kıtadan oluşan şiirlerle katılabilirsiniz. Yarışma şiirlerini 31 Mayıs 2007 tarihine kadar elimizde olacak şekilde bekliyoruz. Şirleri bize nasıl ulaştıracaksınız? Elden veya posta ile ya da emaille bize ulaştırabilirsiniz. Posta adresimiz: İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü -Yozgat.
Şiir yarışmasını yürüten birimler: Yozgat Valiliği, Yozgat Belediye Başkanlığı ve İl Kültür Turizm Müdürlüğü ve Yozgat Şairler- Yazarlar Birliği Derneği... Yarışma şartlarını ve yürütülmesi ile ilgili bilgileri Yozgat Şairler ve Yazarlar Birliği ile İl Kültür Turizm Müdürlüğünden öğrenebilirsiniz.
Ödüllendirme? .. İlk üç derece yapanlara komisyonca takdir edilen ödüller ve 4. 5. yarışmacıya da mansiyon ödülü verilecektir. Yarışmanın jüri üyeleri ise daha sonra açıklanacaktır. Dereceye girenlerle davet edilecek 30 kadar şair ve yazar Yozgat’ta Sürmeli Festivali kapsamında misafir edilecek, Yozgat gezdirilip ödüleri dağıtıldıktan sonra uğurlanacaklardır.
Şiir yarışmasıyla ilgili olarak Yozgat Şairler ve Yazarlar Birliği Derneği adına görevlendirilmiş olan şahsımdan genişçe bilgi almak isteyenler telefonla bize ulaşabilirler. (0 542 655 78 05- 0 354 217 24 94)
Yozgatlı hemşehrilerimize isteğimizi bir kez daha ulaştıralım... Lütfen bu yarışmayı geniş çevrelere duyurmada bize yardımcı olunuz... Türkiye geneli açmış olduğumuz şiir yarışması sonucunda şiirlerin bir kitapta toplanması için girişimlerde bulunacağız.
Yozgat ve Sürmeli konulu bu şiirleri her yıl yayınlayarak, Yozgat’a yeni eserler katmak istiyoruz...
Tabi ki, bu büyük bir çalışmadır. Katılımların geniş tutulması için diğer derneklerimizin de bize yardımcı olmalarını bekliyoruz. Bu yarışma Yozgat Vallliği- Sürmeli Festivali Yürütme kurulu ile İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü ve Yozgat Şairler- Yazarlar Birliği Derneği tarafından yürütülecektir.