AFORİZMALAR 2
Soğuk rüzgarlar esiyor yitik ruhumun dört bir yanında.Puslu,karanlık bir boşlukta asılı duruyorum.Korkularımın kahkahalarını duyuyorum.Kulaklarım kanıyor.Kalbimse bedenime isyan etmiş aşk diye yalvarıyor.Uzaklarda bir ışık beliriyor sonra cılız,yanıp sönen...Her bakışta farklı bir anlam taşıyor.Bir yanım ona koşmamı,karamsarlık zincirlerimi kırıp,ona sığınmamı.Diğer yanımsa sen yalnızlığı seviyorsun.Orda kal.Her gördüğün ışığa aldanma diyor.Bense umursamaz,sevginle kör olmuş,susuz kalmış bir enkaz parçası.Kalbim beni ışığa iterken,ruhumu saran zincirleri koparamıyorum.Belirsizlikten çekiniyorum.Gözümde büyüyor bazen acı.İçişmde büyüyen özlemin kokusu alabiliyorum.Beni ışığa çeken,her geçen gün bir yakınlaşıp,bir uzaklaşan o ışığı engelleyemiyorum artık.Gözümü karartıp,zincirlerimi parçalıyorum.Korkuların amansız, sessiz çığlıklarına kulaklarımı kapayıp,sadece sana koşuyorum.Nedensiz bir telaş içindeyim.Sonuçsuz,belirsiz bir son olsada ben sana geliyorum.
Bana acı lazım.Yetmiyor katlabildiklerim.Lütfen serbest bırakın hayatı daha çok yüklensin bana.Kimse acımasın ama.Yitirilmişliğe gidiyorum yitik duygularla.Ruhumu en derin çukura gömdüm.Bırakın orda kalsın.Gücüm yetene kadar dayanmak istiyorum.Sonu görmek istiyorum.Sonu çok uzakta olsa bile.
Yine yollardayım.Yanımda yalnızlık,benliğimde sen.Geri dönmek için gidiyorum gidiyorum bu sefer.Sensizliği umursamaz bir halim var.Yorgun rüzgarlar peşim sıra...Son bir sigaram kaldı.Kararsızım yakmak için.Gözlerimde güzel hayallerim var senle süslediğim.
GÜNAYDIN SEVGİLİM.Sana bensiz bir gün yaşatacağım için üzgünüm;ama gözlerini kapayıp,ellerini kalbinin üzerine koyduğunda,adıı fısılda.Beni hissedeceksin;çünkü ruhum senin yanında.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.