BİR DOSTTAN GELEN MEKTUP
Aziz dostum,
Bu mektubumu okurken,yüreğin burkulacak biliyorum.Ama bazı gerçekleri de yazmadan edemedim.Umarım hoş karşılarsın.Zira bu yazdıklarım senin için önemli,hem de çok önemli.
Aziz dostum,Bu köyde evler hep tek kişilik ve herkes kendi azığını yemekle meşgul,kimse kimseye bir şey vermiyor.Onun için gelirken azığını bol getirki sonra perişan olmayasın.Burada herkesin evi birbirine benziyor,bazıları dışarıdan farklı görülse de içleri hep aynı.Hepsinin de girişi üstten,hepsi de bodrum kat,biraz rutubetli oluyor tabi amma başka da seçenek yok.Kapıları hep başkaları kapatıp gidiyor,yani kapımızı dışarıdan kapatıyorlar onu demek istedim.Yalnız bir güzelliği varsa,evler hep bahçe içerisinde çeşit çeşit bitkiler var güller zambaklar,menekşeler laleler,genellikle de selvi ağaçları var uzun uzun....
Azizim,burada öyle manzaralar varki bir yanını anlatsam hiç gelmek istemezsin,bir ksımını da anlatsam hemen gelmek istersin.Şu kadarını söyleyeyim ikisinin de ödemesini gelmeden yapıyorsun.Bir nevi rezervasyon diyebiliriz.Yani gelmden önce nereyi ayarlamışsan oraya yerleştiriyorlar.Bana sorarsan Gül bahçesini tavsiye ederim.Ayrıntısını mahalledeki imama sorarsın o anlatır....
Seni bağrıma saracağım günü özlemle bekliyorum..
SADIK YARİN KARATOPRAK
İMZA