AFFET BENİ
Unutmak Kolaymış
Seni unutmanın bu kadar kolay olduğunu bilseydim,seni bırakıp giden ben olurdum.O zaman ne gururum yüzünden gözyaşı dökerdim ne de terkedilmişliğin hüznü yiyip bitirirdi beni.Seni unutmanın bu kadar kolay olduğunu bilseydim,Bana yaşattığın o üç ayı acı çekeceğimi bile bile devam ettirmezdim. Seni unutmanın bu kadar kolay olduğunu bilseydim, beni yarı yolda bırakıp gitmene rağmen ertesi gün yanına seni görmeye gelen ben olmazdım. Bunca zamana rağmen affet beni fakat seni unutmak çok kolay oldu.
YORUMLAR
gönül çelen bir yorum olsun isterim..akıl unutur kalp unutmaz gün gelir aklından çıkar kalbin kanar ..hepsinde çekilen acılar vardır ki aşk budur zaten ..acılarla nereye kadar dersin çeker gidersin ..ama yine olmaz nereye gitsen peşinden gelir ..ruhu senle öylesine bütünleşmiştir ki hiç bir güç bu ayrışımı çözemez..bende arapsaçına döndüm yine..
unuttum dediğin anda hatırladığını görür insan, nicelerimiz var unutmaya çalıştıkça daha çok içine düşer sevginin. unutmaya çalışmak bir kaçıştır sadece ve bu kaçış sadece kendimizdendir. biliriz ki daha fazla acı çekmek yerine unuttum demeyi yegler ve üstünü kaparız ama ufak bir yara gibi içimizde günden güne büyür ve bu şekilde kalemden dökülür.
çok hoş bir yazı okudum yüreğiniz sevgiye kaleminiz yazıya daim olsun...
Bir soluk kadar yakın,
Yıldızlar kadar uzak derler sevgi için.
Uzanirsin yetişemezsin,
Yetişirsin dokunamazsın,
Dokunursun vazgeçemezsin,
Vazgeçersin ama unutamazsin.
Öyle zordur ki unutmak, en ufak birşey onu sana hatırlatıverir.Bir yağmur, bir gülüş , bir koku yada bir göz.İşte ozaman kabuk bağlamış olan yaran tekrar kanıyıverir.....
sevgi ve dostlukla..
Seni unutmanın bu kadar kolay olduğunu bilseydim, beni yarı yolda bırakıp gitmene rağmen ertesi gün yanına seni görmeye gelen ben olmazdım. Bunca zamana rağmen affet beni fakat seni unutmak çok kolay oldu.
Kısa ,öz ama şiirimsi etkili ifadeler içermektedir.Tezatların içerisinde adeta dil git der gibi gönül kal der gibi,
Üslubunuz özgün,akıcı anlaşılır ifade ve ibareler.
kaleminiz daim olsun,nice güzel yazılara selamlarımla efendim..