İTİRAZIM VAR
Messenger’de vizeler,finaller,son sınavım kaldı diye nick yazanlara,kardeşim yok ablam var deyip ablasının kardeşi olduğundan haberi olmayanlara,arabasında kornası bulunduğu halde eliyle yoldan çekilmemizi işaret eden zeki şöförlere,gündüz vakti içenlere,akşam baban gelsin görürsün diyen ebeveynlere,kopya çektik diye disipline veren öğretmenlere,evli olupta gözü dışarda olan çiftlere,sevgilisiyle öpüşüp koklaşan ayrılıncada arkadaş kalmayı sürdüren genç çiftlere,sen bana göre değilsin sen daha iyilerine layıksın diyen kız ve erkeklere,sözünün arkasında durmayan tüm dansözlere,bizi pasif içici durumuna sokan tüm tiryakilere,yedikleri halde kilo almayan bünyelere,onbeş saat çalıştırıp oniki saatlik ücret veren patron bozuntularına,holigan taraftara,detone olan sanatçılara,esra&ceyda kardeşlere,söylediği sözü bilmeyen boşboğazlara,ahmet çakara,entellektüel olmayan ama entel sakalı bırakanlara,metroseksüel erkeklere,senaryosu hep aynı olan dizilere,05 uçlu kalemlere,amorti bile vurmayan milli piyango biletime,dökülen saçıma çare bulamayan tıbba,Bursa’da ki otobüs şöförlerine,İstanbul’da ki kör mentaliteye,boya fıçısına düşmüş kadınlara,düşük bel pantolon giyinipte sürekli belini çeken kızlara,mayo giymiyoruz diye yüzmemize engel olan havuz sahiplerine,yurda saatinde gelmeyen öğrenci arkadaşlarımın kaçk girmesine sebep olan müdürlere,facebook’da ilişkişi var durumunu sevgilisinden ayrılır ayrılmaz ilişkisi yok diye değiştirenlere,tüm savaşlara...
Itirazim var bu zalim kadere
Itirazim var bu sonsuz kedere
Felegin sillesine hayatin cilvesine
Dertlerin cümlesine itirazim var
Yarim kalan sevgiye su emanet gülmeye
Yasamadan ölmeye itirazim var
Ben hep yenilmeye mahkum muyum
Ben hep ezilmeye mecbur muyum
Itirazim var bu yalan dolana
Benim su dertlere ne borcum var ki
Tuttu yakami birakmiyor
Benim mutlulukla ne zorum var ki
Bana cehennemi aratmiyor
Itirazim var degismez yazima
Itirazim var bu dertli sansima
Sevginin sahtesine hayatin cilvesine
Talihin böylesine itirazim var
Yalan dolu gözlere durulmamis sözlere
Dost olmayan yüzlere itirazim var
itirazım varrrrrrrrrrrrrrrrr!!!