Sana Yanarim 8
*bir güneş gibi doğdun gönül bahceme, istemiyorum hiç bir zaman sönme...
hasretinin mahsulü gözyaşlarım, sanki geceden kalmış kabusum gibi, akıyor kan ter içinde yüreğime.... kalbim şahidimdir, son noktayı koyarken mazimdeki sensiz günlerime...
özledim seni...
seni her anımsadığımda, başım dönüyor, kayboluyorum çılgın bakışlarında, başım dönüyor bana her dokunuşunla... eğer vuslat nasip olursa bu aşka, ne olur beni bir daha sensiz bırakma!!
bazen hasretin sebep, evi terk edip gidesim var... kalabalıklar beni boğuyor, ecelim oluyor sessizlik iliklerimde... beni ürkütüyor dinmeyen hasretimin, duygularıma çağrışımları habire...
alıp başımı gidiyorum hasretinden arınmak için ama bu gitme sanki kendimden kaçış, öyle bir gitmekki tıkanıp kalıyorum boş duraklarda sana mecbura bırakılmışlığımla...
ben gidersem biliyorum sende gideceksin, hasretinde, sevdamda gidecek benimle... biliyorum, her zamanki gibi sokaklar boş... her yer bana yabancılaşmış... papatyalar açmaz, baykuşlar bile ötmez olmuş...
biliyorum ama elimde değil iste... çok hırçınlaştım, duygularımın yabancısıyım, arsız bir çocuk oldum sayesinde... nefret ediyorum bazen kendimden, beni delirten hayalinden bile...
gün gelir öyle duygusallaşırımki, gözümde sağnak sagnak bulutların dansı, duygularımda hazan sarısı, denizin gökyüzüne olan aşkını andırıyor sana olan askım sanki...
hiç uslanmaz bilirim ağustos ayında ben sevdaları... ben gönlüne kilitlendim ve bir kez daha şaşarım sevdamın bütün azalarımındaki hakimiyetine...
*yüzüne bakmaya kıyamadığım sen, karlı bir kış sabahı papatyalar açtırdın bağrımda... o yüzden olacak kışlara da asığım ben... (devamı var..)
___
Şahinde Hülya Kahraman /16.2.2009
YORUMLAR
hic uslanmaz bilirim agustos ayinda ben sevdalari... ben gönlüne kilitlendim ve bir kez daha sasarim sevdamin bütün azalarimindaki hakimiyetine...
harika yazınızı paylaştığınız için çok teşekkür ederim kalem dostum o kadar ben buldumki yazızda şiir tatında sevgiler ve iyi bayramlar.
biliyorum ama elimde degil iste... cok hircinlastim, duygularimin yabancisiyim, arsiz bir cocuk oldum sayesinde... nefret ediyorum bazen kendimden, beni delirten hayalinden bile...
________________________________________________
gün gelir öyle duygusallasirimki, gözümde sagnak sagnak bulutlarin dansi, duygularimda hazan sarisi, denizin gökyüzüne olan askini andiriyor sana olan askim sanki...
_______________________________________________
tebrikler....
Bir yüregin,nasılda feryadı dile gelmiş,Sevmek öyle ki insanın elinde olmayan kendisinin hükmedemedi,ği ancak gönülün yani onun merkezi olan kalbin hükmetti bir duygudur.Gitmek çözümü çözüm olmadığını sizde çok iyi bilenlerden bir olduğunuzu biliyorum.Bu gönül sevdası nereyegidersek gidelim o yürk çarptıgı müdetçe nefes adlımız sürece onu herzaman hatırlayacak Bazı zaman ,elimizden olmadan onun etkisiyle gülümseyip tebesüm edecegiz,Bazı zaman hüzünlenip gözlerimiz dolacak ,Yinede ona zarar gelmemesi için tüm gücümüzle savunacagız...
Çok güzel bir sevgi özlemi duygu dolu yazıydı..Yüreğinize saglık dilerim bir gün bu hüzünü çagırışı özlemi biter hep neşeyle coşarak atar..Saygı ve selamlarımla....
İsmail ASLANTAŞ