- 727 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Tesekkürlerrrr...
Bazen anlık verdiğimiz kararlar bizleri hiç umulmadık,hayal kurmaya bile çekindiğimiz yerlere sürükler..İşte bir örnek;
Çok güzel olur Pazar günleri kahvaltı yapmak teyzemde.. Eniştemin gazetesini okurken bir yandan tv izlemesi, bir yandan da o hafif sesi ile bizlere bazı hikayeler anlatmasına doyum olmaz. Hayranlıkla dinlenir… Verdikleri nasihattir belki ama öyle bir konuşur ki “Off.. “ bile diyemezsiniz. Sürekli hedeflerin büyür büyür..”Hiçbir şey imkansız değildir” i aşılar belki zihnimize…Değildir de… Ben de buna inanmışımdır hep..Bir insan yeter ki bir şeyi yapmak istesin.. Eğer gerçekten istiyorsa ve inanıyorsa kesinlikle yapabilir… Örneğin;
Oldukça yaramaz olduğum lise yıllarımda birçok insan benim üniversiteyi kazanabileceğimi bile düşünmüyordu belki ama ben çalışıyordum,hazırlanıyordum..
Kazanmam lazımdı..Bir şeyleri kanıtlamak adına çalıştım ve başardım.. 2208 Deniz ; “ Öğretmenim”, “Deniz Hanım” oldu.. Oldu olmasına da her şey bununla bitmiyordu ki..Adına KPSS denilen bir sınavla karşı karşıya kaldı.Bir türlü inandıramadı kendini bu sınavı başarması gerektiğine..Çünkü hep düşündü; “Ben üniversiteyi bitirdim,neden başka bir sınava tabi tutuluyorum” dedi.. Başarması gerektiğine inanmadı ve dolaylı olarak başaramadı…
Bütün bunlar süregelirken bir Pazar günü(12.11.2006) eniştesi ona “Senin yerinde olsam gidip yurtdışında yabancı dilimi geliştirirdim” dedi.. Deniz de isterdi… Hayali zordu.. Ama eniştesinin;
Bir fikirdi verdiği… Bir teklifti sunduğu.. Bir coşkuydu yaşattığı… Bir heyecandı tattırdığı… Bir başlangıçtı… Yeni bir başlangıçtı… Belki bir kurtuluştu.. Belki açığa çıkarılmayı bekleyen bir kıvılcım… Belki sönmeye yüz tutmuş bir gençti dirilttiği… Belki bir eğitimdi onayladığı.. Evet.. Bir eğitimdi onayladığı ve sunduğu… Büyük bir şanstı…Şimdi sıra bende…
Bu şansa verilebilecek en güzel cevap ; BAŞARI… Neydi anahtar kelime?
“Bir insan istedikten sonra her şeyi başarır!” Evet..İstiyorum..
Daha çok çalışmak,daha çok başarmak, daha çok takdir edilmek, daha çok bilmek, yerimde saymamak,hep daha çok öğrenmek ve çalışmaktan yorulmak istiyorum... Ve böylece enişteme Teşekkür Etmek.. Teşekkürler..Teşekkürler.. Teşekkürler…
Londra’dan Sevgiler…
YORUMLAR
Bu şansa verilebilecek en güzel cevap ; BAŞARI… Neydi anahtar kelime?
“Bir insan istedikten sonra her şeyi başarır!” Evet..İstiyorum..
Daha çok çalışmak,daha çok başarmak, daha çok takdir edilmek, daha çok bilmek, yerimde saymamak,hep daha çok öğrenmek ve çalışmaktan yorulmak istiyorum... Ve böylece enişteme Teşekkür Etmek.. Teşekkürler..Teşekkürler.. Teşekkürler…
insan istedikten sonra başaramayacağı hiçbir şey yoktur...
kutlarım..sevgilerimle..