gidebilir miyim???SENİ SEVİYORUM
Seni seviyorumla başlanır mı bilmiyorum ama ben başlıyorum.
Seninle ilgili herşeye seni seviyorumla başladığım gibi.
Seni sevdim ulaşılmazım,hem de çok,
Allah bizi anlık kavuştursana bir an bana bir ömür yetmeye devam ediyor.
Kalbim senden başka herşeyde susarken,konu sen olunca herşeye kalbim karar veriyor.
Şimdi yoksun,yakında geliceksin ama yine bana gelmiceksin.
En zamansız anlarımda da olsa gelsen yeter ki gelsen…
Niye kalbim seni bu kadar çok istiyo ki?
O gün halandan senin küçüklük resmini ödünçaldımJ
Tabi haberi yok bi gün haberi olmadan aldığım gibi geri bırakmayı planlıyorum.
Şimdi o küçük masum halinle cüzdanımda benimle berabersin hep.
Nasıl bir tutkudur bu benimki.
İnsan hiç sevilmiceğini bile bile bu kadar çok sever mi.
Sanırım artık kendimi yeni bir şans vermeli ve hayata tutunmak, seni unutmak için senden gitmeliyim…
Şimdi gittiğim gibi…
YORUMLAR
Yürek bir kez sevmeye görsün,ona söz geçiremiyorsunuz.Hele çekip giderim sadece dilde söyleniyor ya yürek o dilin söylediğini onaylıyor mu hayır onaylamıyor.Onun için her şeyi zamana bırakmak gerek,zaman ne yaraları sarmıştır nelere melhem olmuştur.Ama siz yine yüreğinizin sizi götürdüğü yerde olunuz.Yüreğiniz hiç incinmesin seven yüreklerin ayrılmasına gönlüm dayanmıyor.Ne olurdu sanki sevenler ayrılmasa.Varolasınız.
Saygılarımla
Bahar
''''İnsan hiç sevilmiceğini bile bile bu kadar çok sever mi.
Sanırım artık kendimi yeni bir şans vermeli ve hayata tutunmak, seni unutmak için senden gitmeliyim…
Şimdi gittiğim gibi…'''
O sevmesede..
sen
Seversin ve unutulmaz...
Gitsende unutulmaz
Unuttuğunu sanırsın
Unutamadığını görürsün
O an zirveye yaptığın doruk
acının en güzelidir..
İşte bu gerçek
SEVDADIR ve artık yanmışsındır.