- 1636 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
SAKLAMBAÇ
Ağır bir hava var bugün. Kasvetini içinde tutamamış gün serpiştirmiş dört bir yana. Her gün sevdamı yazdığım deniz silik bir yaşamı çalkalıyor koynunda. Öylece bakıyorum perdesine ufkun. Başıboş anılar savrulup duruyor rüzgârla. Sonbahar kızılıdır zaman bu mevsimde.
Sana söylediğim bütün türküleri önüm sıra diziyorum. Çevirip çevirip okuyorum her bir sözünü.
Bilirim saklambaç oynamayı sever çocuk yanın. Hangisine saklandın acaba. ‘’O piti piti’’, ‘’Ya şundasın ya bunda’’. Bulamıyorum.
Hadi armut diyorum. Çıkmıyorsun.
Kesin şiirlerin içindesin biliyorum. Sana yazdığım her heceyi eşeliyorum. Her imgenin kabuğunu kırıp bakıyorum. Yok
Tabi ya. Nasılda unuttum.
Sen en çok yüreğime saklanırdın. Orada olmalısın biliyorum.
Evet, evet buldum. Oradasın
Peki, sen oradaysan neden içinden yel geçiyor yüreğimin. Bir daha bakıyorum bir daha, bir daha. Görüyorum. Oradasın. Ama hissedemiyorum..
Tarifsiz bir hiçlik kursağımda takılı kalıyor. Ne çıkarabiliyorum nede yutabiliyorum.
Zaten hep tuhaftı senle bizim aşkımız. Ondandır biliyorum.
Hatırlıyor musun gözlerine bakabilmek için yedi ay beklemiştim. Hey gidi günler hey.
Gülümsüyor musun? . Bende canım o mutlu tebessümü taktım yine dudaklarıma görüyor musun?
Hadi çay içelim sahilde. İster misin?
Tamam, şuradan dolmuşa binelim.’’şoför bey İki tane Bakırköy alırımı siniz’’
‘’Ne tuhaf insanlar var aşkım bön bön bakıyorlar insanın yüzüne’’
‘’geldik inelim’’
Hava hala aynı sevdiğim. Ağır, bir acayip koku var sanki. Bizim çocuklar yine ateşi yakmışlar çökmüşler başına. oh çayda dem almış hani. Çökelim bizde.
Üşüyorsun sanki. Sokul biraz ellerin çok soğuk. Ama mutluyuz değil mi? Çayımız da sıcak
Bizim aşkımız gibi..
Peki , ben niye üşüyorum.yüreğim niye ….
Gözlerim ıslanmış. Ben ağlamam ki. Sen yanımdasın ..neden ağlayayım ki…
Çayın soğudu aşkım…içsene……..
Kim bu insanlar…neden bakıyorsunuz…..işiniz yokmu sizin……..
Gidin başımdan.
Sana demedim ki aşkım. Onlara dedim. Sen neden gittin.
Gitmiş miydin?
Yâda bir varmış bir yok muydun?
Ah aptal adam gitmedi tabi. Yine saklambaç oynuyor.
Değimli sevdam.yine oynadın değil mi .?
YORUMLAR
Merhaba,
Devrik tümceleri çok başarılı kullanmışsınız. Yazı şiirsel bir anlatımda. Biraz daha düz yazı havasında olsaydı daha mı güzel olurdu diye düşünmediğimi söylersem, yalan olur.:)
Ama insanın yürekte saklanası geliyor, yazınızı okuduğunda...
Saygılarımla.
ya hocam, şu halimden duruşumdan utanmasam bırakır kendimi ağlardım. uzun zamandır en az 10 defa okuyabileceğim yeni bir yazı bekliyordum, ellerinizle getirdiniz, ne diyeyim artık? hangi cümlesini tutayım da "en beğendiğim bu" diyeyim? nasıl eleştireyim, nasıl şurası olmamış diyeyim? önünde eğilmekten başka bir şansım yok bu mükemmel yazının...
kutluyorum hocam... elinize sağlık.