- 2869 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM SEVGİM
Benim sevgim 365 gün birtanem..Tam 365 gün..Ben sevdim mi yazılarda yazmakla,
şiirlerde yazmakla seni sevmiyorum..Ben’seni seviyorum’diye sana söylediysem,seni kandırmak veya inandırmak için söylemem..Seni seviyorumdur da onun için söylemişimdir..
Sen benim kış güneşim,yağmur gözyaşım ve herşeyim..Senden öncem yoktu zaten..
Senden sonramda olmayacak inan..Seni sonbahar bitiminde tanıdım..Ne dallarında
yeşil yaprakların vardı..Ne de ilk baharda açan çiçeklerin..Ben seni hiç bir şeysiz sevdim..
Tüm çıplaklığınla..Benim olmanı sevdim..Benim olabilme olasılığını..Ben de hep olacaksın da..
Senden bir beklentim de olmadı hiç..Senin beni sevip sevebilme olasılığını hiç düşünmedim..Benim seni sevdiğimi bil yeter..Sevmek için sevilmek gerekmiyor benim
için..Ben bencillik yapmıyorum sevgi için..Kendimi ön plana çıkarmam sevgim adına..
Seni seviyorum o kadar..Sen benim için hep öyle kalacaksın..Belki hiç bilemeyeceksin
çok sevildiğini..Ben gönlüme gem vurdum..Asla anlatmayacak sana olan sevgimi..
.....Seni senin için değil,
.....Kendim için seviyorum..
.....Sevgimin değerini en iyi ben biliyorum...
Anladın mı sevdiğim..Ben senin ismini ağaç gövdesine değil kalbime kazıdım..
Ben seni öyle sevdim ki,kerem veya mecnun yaşasaydı kıskanırlardı seni..Ama sen
bu sevginin tadına bile varamadın..Varamayacaksın da..Ben ben dediğim için,sevgimden bahsettiğim için asla kızma bana..Ben senin içini bilemem ki..!
Keşke sen de gösterseydin sevdiğini..Anlatsaydın dağlara,kuşlara veya insanlara..
Sevgini göstermenin bir sürü şekli var..Düşün sevdası için dağları delmek isteyen sevdalıları..
Padişahın ’benim çirkin kızım için mi deliyorsun dağı’dediğinde
-’siz benim gözümle baksaydınız anlardınız ne kadar güzel olduğunu’diye aldığı cevap karşısındaki şaşkınlığını görmek isterdim doğrusu...Demek ki sevgi her kalemde güzelmiş..
Anladın mı canım şimdi seni ne kadar çok sevdiğimi..Seni hiç görmesemde,senin
elini hiç tutmasamda,gelmeyeceğini bile bile seni bir gün değil tam 365 gün seveceğim..
Sakın unutma..İŞTE BU BENİM SEVGİM...
SIDIKA EMEK
YORUMLAR
.Ben sevdim mi yazılarda yazmakla,
şiirlerde yazmakla seni sevmiyorum..Ben’seni seviyorum’diye sana söylediysem,seni kandırmak veya inandırmak için söylemem..Seni seviyorumdur da onun için söylemişimdir..
..........................................................................
Ben senin ismini ağaç gövdesine değil kalbime kazıdım..''
Yazınızda sevgiden söz etmeniz güzel, sevgi elbette güzel.
Fakat alıntı yaptığım sözleriniz galiba bir yanlış anlamaya sebep oluyor.
Şiirlerde, yazılarda aşktan söz etmek, kandırmak için midir ? Ağaçlara yazmak, sahtekarlık mıdır ?