- 529 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
16 Ekim 2008 Perşembe
Cenabı Hakk’ın Hangi İsmine AYNASINIZ...
CenabıHak insanı güzel isimleriyle ayna yapmıştır. Bize düşen görev O aynayı hakkın yolunda silmek pak etmektir.Çünkü ayna kirli ise karşındaki en güzel sureti bile puslu görür..
Acaba hiç düşündük mü sevdiğiniz rızayı Ala için olan gönül dostunuzu. O nun(cc) hangi ismine ayna oluyoruz?
Evet eşinizi sevin hemde çok sevin ki ’Vedud’ ismi tecelli etsin üzerinize..
Dostunuzun acılarını yüreğinizde hissedin dertlerini dert bilin. Ne kadar şefkatli merhametli olursanız Cenabı Hakk’ın ’Rahman’ ve ’Rahim’isimlerine o kadar çok ayna olursunuz...
Dostunuzun hoşunuza gitmeyen bir davranışta bulunduğunda günlerce ona karşı kin tutmayıp her fırsatta yüzüne vurmayarak affedin ki ’Gaffar’ ve ’Gafur’ ismi,
Gücünüz nispetinde cömert davranıp, paraları bankada tutup Dostunuzu tek kuruşa hasret bırakmayın ki, ’Cevvad’ ismi,
Gönül dostunuzun hak ve hukukunu koruyup götetin ki, ’MUheymin’ ismi ayna olsun..
Fedakar olun. Bunun karşılığını dostunuzdan ziyade Allah tan bekleyin. Ona lütüflarda bulunun ki, ’Latif’ ve ’Vehhab’ ismi,
Kulağınızı şikayetlerine tıkmayımın. Banane O senin problemin diyerek sıkıntılardan kaçmayın.sözlerini işitin şikayetlerini duyun ki ’Semi’ ismi,
Benim sıkıntılarım benim başımdan aşıyor birde senin sıkıntılarınla mı uğraşayım? demeyip onun sıkıntılarından haberdar olun ki ’Habir’ ismi,
Olumsuz bir davranışı karşısında hemen ’sen zaten hep böyle yanlış yaparsın’diyerek yargılamakla acele etmeyin yumuşak davranın ki, ’Halim’ ismi,
İstemeden hep verici olun ki ’Kerim’ ismi,
Sorularını cevaplayın ihtiyaçlarını yerine getirin ki ’Mucib’ ismi,
Yapamadığı ve size başvurduğu islerini yapın ki, ’Vekil’ ismi ona ayna olsun.
Allah ın Hangi ismine aynasınız ki dostunuzda size ayna olsun...
(((Rabbim dostluğumuzu gönülden sevgimizi kendi rızası için daim kılsın....)))
.........................
.........................
Gönül dostum 17 ekim 2007 tarihinden tam bir yıl geçti. Ben bu dünya gözüyle bu Darı dünyada seni ilk gördüğüm gündür. aslen mesaj çekmeyecektim ama öyle bişey aklıma geldi ki Cenabı Hakk!ın isimleri geldi aklıma ve bu yazıma vesile oldu. yarın inş yani 17 ekimde bir müspet içinde dostumu aramak istiyorum.dört gün evvel uzun zaman sonra seni rüyamda gördüm ama busefer seni çok iyi görüyordum. yüzün dolgun zayıf değildin ama çok mutlu bir şekil bir siman vardı. inş hayırlara vesile kılar rüyam. kendine çok iyi bak Allah a emant ol selam ve dualarımla... gönülden dostun muharrem..
.......16 Ekim 2008 Perşembe 23:56:59 tarihinde bana gelen çok değerli yazılardan birtanesi.. muharrem beye çok teşekürlerimi sunuyorum Saygılar.
YORUMLAR
16 ekim 2010 zaman takvim yaprağının takviminden yaprağının döküldüğü gibi geçiyor.
yarın 3 yıl olacakmış seni bu dünya gözüyle görmesini.... yarın gibi seni aramak istemiş bundan iki yıl öncesi....
Takvim yaprağından dökülen tek zaman değil ......
altındost tarafından 10/16/2010 12:10:59 AM zamanında düzenlenmiştir.