- 861 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
CÜMLE SEVGİLİ(M)
Sizi, avuçlarını sinsice ovuşturarak bekleyen zor anlar olabilir.Ya da şu günlerde o zor denilen zamanlar tavafta olabilir sizi.Beyninizin her hücresi sert geçen kışı defetme telaşında olabilir.Bütün aksilikler zincirleme gelirken nefes almanız zorlaşabilir.DNA larınıza kadar hissedebilirsiniz cendereye sıkışmış yüreğinizin o tiz sesini.Ya da bütün kötü ihtimalleri sahiplenir,bütün mercilerden şikayetçi olabilir,çözüm üretebilir, çözümsüzlüklerde düğüm olabilirsiniz.”Hay aksi “ diye başlayıp,lisanın en ağırıyla hapsedebilirsiniz acılarınızı, dertlerinizi, kederlerinizi kısaca kızdığınız her şeyi, küstüğünüz her şeyi.İçinizde koptu kopacak fırtınada limana karşı boşa kürek salladığınız da olur,anlaşılmamanızı anlattığınız zamanınızda.
Şayet, yüzünüzden düşen bin parçayı toparlayabiliyorsa birileri-birisi,duyularınızın tekmili onları-onu işaret ediyorsa,yokluğunu farz ettiğinizde eksiliyorsanız,eksiklerinize perde, hatalarınıza ikaz,doğruluğunuza takdir oluyorsa…
Her şartta omzunu göreceğiniz kadar yakın duruyorsa,sizinle yaşarıyorsa göz bebekleri, mutlu anlarınızı çoğaltmak adına yeni fikirler üretebiliyorsa, mutsuz anlarınızı örtbas etmeye gönüllü hırpalıyorsa kendini…ve daha bir çok şeyi dengede tutabiliyorsa,adı sabır,özü güven,cismi emekse eğer…
Şayet, bütün bunların hiç önemi yok, hiçbir sebep aramadan onlarla- onunla mutluyum,varlığından duyduğum huzur yanımdaymış hissini veriyorken,iyi olduğunu bilerek ertesi güne güler yüzle başlayabilirim de diyebilirsiniz.
Hayatın bütün zorluklarına, olumsuzluklarına rağmen ihmal edilmeyecek şey sevgiyse eğer,eğer yürek atımlarınızda çıkan sese kulak veriyorsanız ve o ses onu-onları sevdiğini söylüyorsa size, siz neden susuyorsunuz?
Sevgili…diye başlanan her cümlede yanınızda,uzağınızda her kim varsa ve henüz duyurmadıysanız sevdiğinizi, ne duruyorsunuz ?
Sevgilim…diye başladığınız o kişi yanınızda ya da uzağınızda ne bekliyorsunuz duyurmak için yüreğinizin sesini.
Seven için en güzel hediye,kurulmayı bekleyen bir tek sevgi cümlesi.Kurun da mutlu olsun sevgililerin cümlesi.
Mutlu günler...
Özlem Pala