AFORİZMALAR 1
Geçirmek bir vakti can sıkıntısının dört bir yanı sardığı yalnızlık saatlerinde ne kötü.kasvetli havalardan nefret ederim üstelik.Boyumdan büyük sorunlarım var hepsinin üstüne.Ayrıca onları düşünecek halde değilim.yorgun,bezgin,bitkin,kırgın ve çaresizim.Bu yerler bana göre değil.Ben buraya ait hiç değilim.Beni tanımlayan hiç bir şey yok etrafımda.Dört duvarlı boşluklarda esirken mahkumları çok daha iyi anlıyorum.Zamanın göreceli saçmalığı çok acımasızmış.Mutluluk uzak.Huzur kayıp,Hayaller çaresizlikle örtülü.Böyle bir ruh haliyle bu şart6larda geçirmek bir vakti cidden çok kötü.
Sözler bir yerde son bulduğunda sessizlik başlar.Boğazın düğümlenir.Konuşamazsın.Anlamlı sessiz çığlıkların anlayışsız duvarlara çarptığında,hayatın seni anlamadğından yakınırsın.
Sadelikten uzaklaşmış dünyanın abartısız kimlikleriyiz.Yorumsuz yaşantımızı haykırarak anlatmayı seçiyorduk.Umursamazlığı umup,ummadık olayları umutsuzca umursar haldeydik.Güneşli günlerde karanlığı.Karanlık gecelerde dolunayı beklerdik zıttık zıtlaşmayı seviyorduk biz.
YORUMLAR
Kızım! Nedir senin bu aforizma kelimesine karşı sevdan? diye soru sordum kendine. Ne bileyim seviyorum bu kelimeyi işte. Bir havası var bu kelimenin :)
"Anlamlı sessiz çığlıkların anlayışsız duvarlara çarptığında, hayatın seni anlamadığından yakınırsın."
Yakınmaya hazırlık aşamasındayım sanırım şu sıralar..
Yüreğinize sağlık..
hiPoKoNdRiyAk! tarafından 2/13/2009 5:35:06 PM zamanında düzenlenmiştir.