- 511 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ASIL MAHALLE BASKISI ‘KÜLTÜRÜMÜZE.’
ASIL MAHALLE BASKISI ‘KÜLTÜRÜMÜZE.’
Bu millete kimse kendini anlatmayacak mı?
Amaç, istenilen değerlerde tek model insan mı yaratmak.
Değiştiriliyoruz, dönüştürülüyorz.
Amerikanın Avrupa’nın en reyting getiren yarışmaları ekranlarınızda, “kadınlar erkekler” yemek yiyor, dedikodu yapıyor, evleniyor, boşanıyor, baba kız dans ediyor, erkek çocuk anneyle akrobasi yapıyor…
Anneler; kızları meşhur olsun diye, kızlarını giydirilip süsleyip (soyup)yarışmaya gönderiyor.
Para kazanmak için, oyunlar, dalavereler, dilenmeler, çalışmadan nasıl zengin olunacağı, kutuların üstünde nasıl amuda kalkılacağı anlatılıyor.
Bu arada, hakarette yesen, anana atana kültürüne küfür de edilse, susmanız gerektiği sergileniyor.
“Şimdiye kadar neysen ne, bundan sonra “gel böyle”, dayatması, yozlaşma, damarlarımızdaki kana kadar işleniyor.
MEDYA, MECLİS, AYDIN, ELELE
Marifetmiş gibi ülkem insanına bu yozlaşmanın puan getirdiği, “doğrusu böyle” mesajı veriliyor.
Bu millete kimse kendi kültürünü anlatmayacak mı?
Kendini kimliğini hatırlatmayacak mı?
SİVİL toplum örgütlerine gidersiniz AB projelerinden ezberlediği cümleler ağzında bir model insan.
Siyasete gidersiniz AB ilerleme raporu doğrultusunda demokratik Türkiye açılımı dilinde, kendi ülke insanından kopmuş bir model insan.
Amaç, istenilen ve yaratılan değerlerde, “ tek model insan”…
İŞTE ASIL MAHALLE BASKISI BU.
Yeni oluşturulan İthal değerlerle ,Türklüğü ve İslam’ı özünden değil yüzünden yaşamaya zorlanıyoruz.
Hem düşünce, hem yaşayış olarak sunulan her şeyi ,sanki kullanmak zorundasınız.
Bu her kesimde aynı, taşra, köy, kırsal, aydın, şehirli fark etmiyor.
Bir virüs gibi her yere bulaştı.
Kimse “İslam’ın çizgisindeyim bana bir şey olmaz” demesin,yozlaşama önce kimliğe sonra inanca, yada önce inanca sonra kimliğe ….
Bir şekilde sizin damarlarınıza iniliyor. Her gün, dillenen, gözümüze sokulan, bu olayların görüntülerin dışında kalmanız, inancınızı kendinizi kimliğinizi bu rüzgârdan kollamanız mümkün mü?
Kültürünüz yeniden başka değerlerle size sunuluyor ve mahalle baskısı ile hayatınıza geçirmeniz isteniyor.
BİZİ YÖNETENLER NE YAPIYOR.
Bu yozlaşmadan yeni oy toplama değerleri yaratıyor.
Sonrada yaptıklarının doğru olduğuna, bunun ülkemiz için olması gerektiğine bizi inandırıyor.
İnsana yardım adı altında, İslam inancı ve kültüründen kopuk hizmetlerle, islamın savunuculuğu yapılıyor.
Eğer bu olayın dışında kalırsanız, yapılanları hoş karşılamazsanız, sanki kendi toplumunuzun dışında kalacak ya da ayıplanacaksınız. Yani bir şekilde mahalle baskısına uğruyorsunuz.
İstenen ; “sana dayatılan kültürün bir parçası olup hoş göreceksin ve asla eleştirmeyeceksin”.
Türkiye resmine bakın: İslam kültüründen, Türk gelenek ve göreneğinden beslenen erkeklerde, kadınlarda aynı manzara içinde değiller mi?
Kimse konuşmuyor, bu konuda duyarlı olan insanlar umudu mu kesti.
Yoksa onlar da dayatılan var edilen yeni kültürle sistemi sorgulayamaz hale mi getirildi.
Doğru bilgiler yerine, herkes kendi menfaatine kullanabileceği bilgi havuzları oluşturdu.
Siyasiler bugün başka yarın başka ..
Ülkem aydınları, siyasete gireli, inandıklarını değil, “siyaseten inanılacakları” anlatmaya başladı.
Türk milleti kendine dayatılan kimlik ve kültürle, yanlışlarla mahalle baskısı altındadır.
Acil çözüm için!; yöneticilerimizi ,ülke önderlerini ,aydınlarını yeniden sorgulamanız hatta vicdanlarımızda yargılamamız gerekiyor.
YORUMLAR
sayın şiir çeketli çocuk:)
biz bir şey almıyoruz.ne verilirse razı gösterip boyun eyiyoruz.
zaten eğlence adı altında eğitiliyor laylay lom haline getiriliyoruz.
ciddi takılmak neyimize!
AB korkum yok ,AB benden korksun.
Demokrasi benim kültürümde inancımda zaten vardı ,KADERE bak Kİ ,ihraç ederken ithal eder duruma düştük,
kim suçlu?işte burada "Acil çözüm için!; yöneticilerimizi ,ülke önderlerini ,aydınlarını yeniden sorgulamanız hatta vicdanlarımızda yargılamamız gerekiyor."
nurcan hayriye tarafından 2/13/2009 3:02:10 PM zamanında düzenlenmiştir.