- 706 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
EVLAT HASRETİ
BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ EVVEL ZAMAN İÇİNDE KALBUR ZAMAN İÇİNDE KÜÇÜK BİR AİLE VARMIŞ DAĞIN EN TEPESİNDE YAŞARLARMIŞ ANNE VE BABA TEKLERMİŞ EVLERİNDE HİÇ ÇOCUKLARI YOKMUŞ ANNE DE BABADA ÇOCUK HASRETİYLE AVUNURRLARMIŞ...BİR GÜN KADIN BAHÇEYE İNMİŞ TAVŞANLARA HAYVANLARINA YEM VERMEK İÇİN TABİ KOCASIDA BU ARADA KASABAYA İNMİŞ BAYRAMLIK EŞYA ALMAYA ... KADIN BAHÇEDEYKEN BİR TAVŞAN ,BİR GÜVERCİN, BİRDE FARE YANINA KONMUUŞ... KADIN AĞLAYARA -BAKIN GÜZELLERİM SİZDE BURDA BENİMLESİNİZ AMA BİLİYORSUNUZ BENDE ANNE OLMAK İSTİYORUM DEMİŞ... KADININ KOCASI GELMİŞ AĞLADIĞINI GÖREREK NE OLDU DEMİŞ NEDEN AĞLIYORSUN KADIN -SENİN GECCELERCE AĞLADIĞIN ŞEYE BEN AĞLIYORUM DEMİŞ...AKŞAM KADIN YATINCA RÜYASINDA BİR BAKMIŞKİ HİİKAYESİNİ ANLATIĞI TAVŞAN FARE VE GÜVERCİN ÜÇ NURTOPU GİBİ ÇOCUK OLMUŞLAR TABİ KADIN HEMEN UYANMIŞ Bİ BAKMIŞKİ KİMSELER YOK TEKRAR UYUMUŞ ... BAYRAM GÜNÜ KASABAYA İNENE KAIDN VE KOCASI Bİ CAMİYE GİTMİŞLER DUA ETMEK İÇİN DUA DÖNÜŞÜNDE Bİ BAKMIŞLARKİ CAMİ KAPISINDA BİR BEBEK ŞAŞIRMIŞLAR KİMSEYE BİŞİ DEMDEN BEBEĞİ ALIP GİTMİŞLER BEBEK ON YIL BOYUNCA ONLARDA KALMI BÜYÜTMÜŞLER BESLEMİŞLER ÇOCUK BİRGÜN BABASIYLA KASABAYA İNERKEN ORDA YAŞLI BİR KADIN GÖRMÜŞ ÇOCUK GİTMİŞ ORDA ONUN YANINDA OTURMUŞ VE HAYAT HİKAYESİNİ ANLATMIŞ ÇOCUĞA VE BABASINA BABASI ANLAMIŞKİ ÇOCUK ONUN ÇOCUĞUYMUŞ...EVE GİTMİŞLER HEMEN ADAM OLAN BİTENİ KARISINA ANŞATMIŞ KADIN DİNLEYİNCE AĞLAMIŞ ADAM NE OLDU NE DEN AĞLIYORSUN DEMİŞ KAFIN- BENDE BİR ZAMANLAR ÇOCUK HASRETTİYLE YANIYORDUM ŞİMDİYSE O BEN BUNA İZİN VEREME BU ONUN ÇOCUĞU ALAMAM ONDAN... DİĞER GÜN HERŞEYİ ANLATMIŞLAR ÇOCUĞA NEYSE DİĞER GÜN ÇOCUĞU VERMİŞLER YOLDAN GELİRKEN KADIN AĞLAYARAK BAYIŞLMIŞ VE Bİ EBEYE GÖSTERMİŞLER EBE 6 AYLIK Bİ BEBEĞİNİZ AVAR DEYİNCE KADINDA ADAMDA NE YAPACAĞINI BİLEMEMİŞLER:) ... PERVİN ARSLAN...
YORUMLAR
tşkler valla bende daha yeni üye oldum inşallah şiirlerime ve yazılarıma layık olurum:)