- 2105 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
yüreğimden yüreğine ( söylenemeyenler )
Ben sana hiç şiir yazmadım ki , şiire olan ilgimi bilirdin ama hiç yazdıklarımı da okumazdın .
Odama gelip ne yapıyorsun dediğinde yazmaya çalışıyorum derdim.Hiç meraklanmazdın, yada bilmiyorum benden gizli olarak okurmuydun. Ben böyle düşünmek isterdim ve bunu düşünürdüm.
Ben sana hiç mektup yazmadım ki.İçine bir resim koyup postalamadım .Hani evlatlarından uzak olanlar onların heray yeni resimlerini görmek isterler büyüdüklerine bu şekilde şahit olmak istediklerinden belki de.
Herzaman yanımdaydın. Hiç ayrı kalmadık ki biz , bu zamana kadar. Şimdi zehirli sarmaşıklara mı dolandık bu nedenle mi ayrıyız.
Okumayacağını bilsemde mektup yazıyorum sana .Uzun zaman oldu görüşmeyeli, yada bu birkaç günlük zaman bana çok uzun geldi, içine resim koyamıyorum , özledin mi beni bilemiyorum ki.
Aceleyle itinasız yazılmış, içine yeni çektirilmiş bir resim eklenmiş , herhangi bir postaneden postalanacak bir mektup değil bu.
Hem zaten kocaman kız oldum değil mi büyüdüğümü biliyorsun gerek yok resim filan koymaya.Her ne kadar bazen bana çocuk gibisin desen de büyüdüm değil mi.
Annene destek ol derken sen söyledin bunu, hatırlıyormusun.Ben anneme destek oluyorum ,başarıyormuyum bunu bilmiyorum.Ama sözümü tutuyorum.
Yazmak istiyorum, bil istiyorum ama ba baya bir mektup nasıl yazılır bilemiyorum hangi kelimeyle söze başlanır.Öğrenmedim , öğretmedin, gerek yoktu ki hiç buna.
Merhaba ba ba mı demeliyim.Sonrasında nasılsın, işlerin nasıl ( umurumda değil ki işler )
Sevgili ba ba ,
sanırım bu daha iyi oldu
Sadece başkalarının yanında ba ba derdim ..Küçüklüğümden beri adınla seslenirdim sana , bari başkalarının yanında ba ba de bana derdin.Yanlışlıkla yine ben isminle seslendiğimde gözlerimiz buluşurdu gülümserdin.Bu zamana kadar bilemedim ki ba ba kelimesinin anlamını ba ba.
Bu günlerde biraz tuafım annemde öyle.Neredeyse zorunlu olmadıkca hiç konuşmuyoruz.Tam ben seninle ilgili bir şey söyleyecek oluyorum konuyu değiştiriyor.İçinde biriktiriyor öfkesini, kızgınlığını konusmuyor.Yada sadece konuşmuş olmak için dersler nasıl diyor ,bende iyi diyorum zaten halimi soranlarada iyiyim diyorum ama iyimiyim bilmiyorum.
Siz bana kalp kırmamayı öğütlerdiniz hep .Sen annemin kalbini parçaladıktan sonra bende tanıdığım tanımadığım kim varsa kalplerini kırıyorum.Ve biliyormusun pişmanlık duymuyorum bundan.Armut dibine düşer değil mi , bunu senden öğrendim..Belki kızıyorsun şimdi bana.Bende sana çok kızmıştım.
Sen eve gelmeden yemek yemezdik. Annem baban gelirşimdi beraber otururuz masaya derdi.Zil çaldığında koş baban geldi karşıla derdi.Biz yine aynı saatte yemek masasına oturuyoruz.Annem bazen zil mi çaldı diyor ben çalmadığını bilsemde kapıya koşuyorum.Gelen giden yok.Zaten sen değilsen geleninde bir önemi yok.
Yine bilindik kavgalarımızı yapsaydık , sen yine benimle konuşmayarak cezalandırsaydın.Annem aracılık yapsaydı senin bana söylemek istediklerini annem söyleseydi, benim sana söylemek istediklerimi de sana söyleseydi.Sonunda da aaa yeter bu küslük barışın hadi deyip barıştırsaydı ya bizi.
Geçen gün sinirlenipte kestiğim resimleri bantladım.Tek tek bulup parçaları birleştirdim.Yeni bir puzzle almışım onu tamamlamaya çalışıyormuşum gibi hissettim ama mutlu değildim.Bantlayıp birleştirdiğim her resimde annem , sen, ben ; o an ki mutluluğumuzu dondurmuşuz.Benim çocuklarıma kalamadan o resimler eridi , gözyaşlarımla.
Meraklanma annem görmedi ağladığımı.
Hiç kızmadı annem sana , bağırıp çağırmadı ,sanki sıradan bir gün yaşıyormuşuz sen işe gitmek için evden çıkıyormuşsun gibi sakindi.
Bu sessizlik bu durgunluk korkutuyor beni.
Dün yağmur yağdı , bahçeyi izledim .Bahar gelse çiçeklerimiz açsa dedim ,yeşillense ortalık Bizde çiçek açarmıyız ba ba.Yeşillenirmiyiz yine.İhtimal de olsa sonra ki yağmurda biz de ıslanalım.Belki , belki…
Olur mu Ba ba ?
Herhangi bir postaneden değil yüreğimden yüreğine postalıyorum .
Sevgiler kızın.
( unuttum söylemeyi , neden ba ba kelimesini ayrı yazdın diye soracak olursan farkında olmadan yapılmış bir yanlışlık ya da bir kaçamak değil o.) İçim acıyor ...
YORUMLAR
degerli mavi..
haddim olmayarak şunu söylemek isterim ki tüm duygularında haklı olabilirsin ,kızgında olabilirsin haklısında ama neticede oda bir insan ve size karşı hata etmiş olabilir bunu kabul etmekle başla işe ve babanla asla bagını koparma o cünkü senin baban ve annen kadar degerli eminim belkide fazlasıyla degerli çünkü bir gün tamamen kaybedince bunun acısı içinden hiç cıkamaz bilmelisin ..yüregin umarım bagışlamayı başarır ,sevgi ve saygılar size..
BENİM DE İÇİM ACIDI.yÜREĞİNE SAĞLIK.....
''Dün yağmur yağdı , bahçeyi izledim .Bahar gelse çiçeklerimiz açsa dedim ,yeşillense ortalık Bizde çiçek açarmıyız ba ba.Yeşillenirmiyiz yine.İhtimal de olsa sonra ki yağmurda biz de ıslanalım.Belki , belki…
Olur mu Ba ba ?
Herhangi bir postaneden değil yüreğimden yüreğine postalıyorum .
Sevgiler kızın.
( unuttum söylemeyi , neden ba ba kelimesini ayrı yazdın diye soracak olursan farkında olmadan yapılmış bir yanlışlık ya da bir kaçamak değil o.) İçim acıyor ...''
Yuvasını, hele de kızını terk etmiş bir baba olsaydım eğer - ki herkess için mümkün - bu yazıyı okuduğumda ya ölürdüm, ya da yuvama koşardım....hem de uzak yakın demeden, dünyanın öbür ucunda olsam bile....
Çok acı...anne - baba için de, çocuklar için de. Allah kimseyi yuvasını terk etmek zorunda bırakmasın...