- 630 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SUZAN GAVUR BİR KIZDIR
SUZAN GAVUR BİR KIZDIR
Bir şeylerle uğraşmamanın doğurduğu boş vakitlerin getirisi olan bonus zamanlar harcıyorum. Bu yüzdendir ki zaman geniş.Bir yalnızlığı dallandırmaya müsait.
Bunalım dediğin en zayıf yanımız hayata karşı.Bir anlam yükleyemeyince sevince ve kedere,ne yaşadığını bilmediğin andır bunalım.Bazen o kadar uzun sürüyor ki bilinmez.
Sınırlarımı ihlal eden yaşantıların beni dinlerle,ideolojilerle v.s. lerle sorgulamasından tiksiniyorum.
İyi olana ulaşmak adına kötüden uzak durma,iyi olanı yakalamak için,gerektiğinde güzel ya da çirkin mecazlara bürünme...Bütün özeti buysa 25 yıllık bir ömrün,sırada başka sorular var:iyi nedir,kötü nedir ve ben güzel miyim,çirkin miyim?
Ceketimi alıp çıktım aşklardan,dinlerden, bilmem nelerden. Edebiyatı bıraktım. Düşünmeyi, nedenleri,sonuçları...Bir şeylere anlam yüklemekten bıktım.
Bu beni toplum dışı bir insan yapar mı geçerli düşünceye göre? Mesela hayvanca olabilir mi bu şekilde bir yaşantı? olsun!
Geceleri en aptal tv programlarıyla geniş vaktimi daraltırken bir yandanda ayağımı uzattığım kanepemde dilediğim gibi osurup,istediğim kadar masturbasyon yapmaktan memnunum.Vaktimin anlamsız geçtiğini düşünen varsa bu onların sorunudur.Benim bir tek problemim var:külotların ön tarafında bir dikiş hattı var.işte o.muhtemelen sert penislerin külotu delmemesi için bir önlemdir bu dikişler.Tırtıklı,kıvrımlı bişi.Penisime zarar veriyor.Hızımı kesiyor,Sıyrıklara neden oluyor.Protesto ediyorum.
Gündüz saatleri geçirgen bir zara benzer.Her yeni gün bakire bir kız gibidir. Ne koyarsan geçiriyor.Acıları koyuyorsun geçiriyor,küfrediyorsun geçiriyor.Olur olmaz şeyleri koyuyorsun içine çekiyor.Yüzüne vurmuyor yalnızlığını.Zaman bir şekilde geçiyor havuzluda,parkta.Nefret etme ya da sevme lüksüne sahipsin.
Angels sokağında külotsuz kıçının üstüne beyaz keten pantolon giymiş ve göbeğini sergilemiş bir kız gördün mü,geceye malzeme oluyor bu durum.
Biraz biraz sıkıyor okul faslı filan.Derslerdir,akademisyenlerdir...Hayatını çocuklara adamakmış.Bu bizim işimizmiş...Geleceğim...miş...
Suzan var bizim kampüste.Suzan bir gavur kızıdır.Bize göre öyle.Sonradan müslüman olmuş,bu defa da eski dinine göre gavur.Bu onun kaderi.Suzan bir gavurdur.
Biz suzanla mesireye gideriz zaman zaman.Vakit mühim değil.Müziktir, tenhalıktır yeter. Söze girildi mi zaman deliniyor.Bazen bir rüzgar eser,pasını alır yaşantımızın. Bir yağmur düşer, günahlarından arınır bedenlerimiz.Sonra biraz romantizm ve Suzan gülünce başlar hayat...