- 891 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SUS(A)MADIM ALLAH'IM
Veee zenciler bir gün, sahip, olur,başlarlar beyaz adamın bıraktığı yerden.Dünün mazlumları,artık efendi statüsüne taşınmıştır.Artık onlarda layık oldukları bineklere,saraylara kavuşmuşlardır.Dün beyaz adamlara uşaklık edenlerin yavruları, çoktan başlamışlardır günün efendilerine hizmetlerine.
Onlara, oraların nemenem biryer olduğunu,hazlarını,tatlarını,rehavetin getirdiği sarhoşlukları tattırmadaki marifetlerini layıkıyla yerine getirmişlerdir.Bu yeni efendiler, sahip oldukları rakımı oldukça yüksek olan mevkileri ellerinde tutabilme adına,önce şekil şema,konuşulan,ve saf yüreklerinden önce yüzlerine daha sonra lisanlarına yansıyan samimiyetlerini zorunlu göçe tabi tutarlar.Aslında bilemediler,anlayamadılar,kendilerini,dik duruşlarını,yeryüzünde herkes uyurken döktükleri gözyaşlarıyla yeşerttikleri onurlu şahsiyetlerini,yaklaşan sona doğru nasılda,öksüz yetim bıraktıklarını,
Allah u alem etraflarındaki kocaman kodamanlardan,yalan dolan ve riyanın,ikindi zamanlarındaki gölgeleri, kendi cüsseleri sanan zavallılardan oluştuğunu, hakikati gizleme,süsleme sanatkarlığında iblisi bile kıskandıran,dönemize ait,iz düşümleriniz,hemşehrileriniz,dünün başka dünyalarını sahiplenmiş,sizi bir kaşık suda binbir türlü desiselerle hiç etmenin derdinde olan,dünün çok yüzlü zevatı, sizin hizmetlerinizi anlayışlarınızı halka sunmada aracı kıldığınız, işgal ettiği koltuklardan binlerce kez daha fazla alan kapladığını zanneden şahsiyetlerin,hala bir sürü kapıları vatandaşıyla devletin arasına barikat yapan,memur diye tabir ettikleri bir sürü tek tip kıyafetli, konuşmaz, dertten anlamaz,derdi anlayacak olana bırakmazlar ki,vatandaş dermana vesile makama varsın,gerçi sahipleri böyle emir buyurmuştur ya neyse.Yada dayılarından aldıkları güçle…
Yukarıda en yukarıda,oturan,bi çare mazlum yüreğimizin sesi, soluğu olan, ey onuruyla dik duruş sergileyen…Çektiğin sıkıntıların, sıkıntımız,gözlerinin altında oluşan torbalar,yüz hatlarındaki,derin çizgiler, yüreğine, yüreğimize…,dile getiremediğimiz,soluk aldırmayan sıkıntılarının tamamı,oralarda birkaç iyi adamla yalnız, yapayalnız kaldığınızı biliyoruz…
Lakin,birkaç iyi adamın da, etrafında olan bitenlere, zaman zaman gönül gözüyle şöyle bir bakmaları,tebdili kıyafetle bir göz gezdirmeleri,devlet denilen zatın vatandaşlarına çatık kaşlı olmadığını gösterecek birilerini, özlemle beklediğimizi,atadıklarınızın haleflerini aratmadıkarını,dilerim görüyor,gösterenlere kıymet veriyorsunuzdur.
Sizden dünyalık beklentisi olmayan,başarılı olmanız için,mazlumun ümidi olmanız için,dua eden,birkaç iyi insandan oluşan ve her ilde teşkilatlarınıza muhalifte olsa birilerin oluşturduğu,yanıldığınızda sizi korkusuzca uyaracak,mert, akıllı,cesur insanlardan oluşan,güzel insanlardan dostlar edinmeniz duasıyla…,yaptığınız her hayırlı işte Allah yardımcınız,olurda yanlış yaparsanız da Allah size doğruyu gösterecek akıl fikir basiret ve samimi dostlar nasip etsin…..Amin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.