- 1092 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
MiSaFiR ...
Önceden hep bir sevdiğim olsun isterdim. Onu çok sevmek, onun gözlerine dalmak.. Tabii o da beni sevecekti. Tamamlayacaktık birbirimizi. Tek yürek ve kocaman bir sevda olacaktık.
Ben bunları hayal ederken, Allah’ın bir lütfüydü sanırım, o çıktı karşıma. Davetsizdi ama mutlu eden bir misafirdi. Bilmezdim onun hayatımı değiştireceğini. Hiç aklıma gelmemişti o yaşananlar. Zamanla işledi dokularıma kadar. Hayaller başladı sonra. İçime değil elime dokunduğu an hayaller başladı. Öyle tuhaftım ki, adını koyamıyordum bunun. Daha önce hiç böyle bir şey hissetmemiştim. İçim hiç bu kadar huzurlu değildi. Gözlerim anlamlı bakmaya başladı. Tabii korkular da.. kendimden korktum önce. Yanlış bir şey yapmaktan, onu ve kendimi üzmekten korktum. Sonra onun beni üzmesinden korktum. Ama yalan oldu bu korkular. Hissettiklerimiz korkuları öldürdü. Hissettiklerimi yüzümü güldürdü.
Mutluyduk. Çok mutluyduk. Görmesek de gözlerimizin içi gülerdi. Hissettirirdik birbirimize. Doyasıya söylerdik o iki kelimeyi. Biz susardık bazen, şarkılar söylerdi. O iki kelimeyi şarkımız söylerdi. Gözlerimiz gibi sevgimiz de deniz kokuyordu artık. Her nefeste içimiz o kokuyla dolardı.
Bir süre sonra o koku bizi yakmaya başladı. Gözleri nemlendirdi. Her güzel şey gibi bizim de sonumuz gelmişti. Ben ağladım, o af diledi, ben ağladım, o utancından kahroldu. Bitmişti her şey onda. Beni yeni başlamışken onda bitmişti her şey. Mutluluktan atan kalbim ateşlere düştü. Çırpındı ama çıkamadı. Olmadı, yapamadım. Söküp atamadım içimden. Öyle yerleşmiş ki bırakmıyordu benliğimi. Bırakamıyordum benliğini. Acılar, yangınlar, gözyaşları hepsi sevdalandı bana. Bırakmıyorlar beni. Hapsettiler beni içlerine. Kurtulamadım. Anlamlı bakan gözler nemlendi. Ve o nem hiç kuruyamadı. Kurduğum hayallerde yalnızdım artık. Kurduğum hayaller kadar yalnız…
Evet, o bir misafirdi bende. Geldiği gibi ansızın giden bir misafirdi. Şimdi ise, özlem ve sonuna kadar açılmış kapılar var bu etten harabede. Bekleniyorsun deniz kokan sevdam bu gözlerde…
YORUMLAR
slm öncelikle açık yüreklikiğin için yüreğine sağlık... bunun adı sevgi olmasa gerek bence... aşk denilen sey bu işte gerçek aşk. aşk bir insanın diğerine delicesine akıl yolu gözetmeksizin bağlanması demektir... zaten mantık arasak buna aşk denilemez... hayat sadece bununla bitmiyor anlıyorum acın büyük ama daha hayatta ne kadar büyük acılar bekliyor seni ve tüm insanları. olmuyorsa gel vazgeç ve hayırlısı böyleymiş de...