- 566 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ANLAMADIN..
Yüreğim karıncalanıyor gitgide, duygusuz insanlara nefretimi kusuyorum boş bakışlarımla,, sabahları nefesim sensizlik kokuyor artık, ellerimden çıkmıyor lekesi ellerinin.. kimi okşasam sen olmuyorsun.. kime baksam sen yoksun, sensizlik var sadece parçalanmış hayatlarda.. tuzbuz hayatımda bölük pörçük seni arıyorum.. her dünyevi varlıkta kokunu istiyorum .. herkesi sana boyamak istiyorum ama yapamıyorum.. sana benzer renk bulamıyorum yaşam paletimde.. hiçbir yaşanmışlığı sana itam edemiyorum.. senin uğruna sensizliği çağırıyorum.. kirlenmesin istiyorum tuvalin soluk ve renksiz varlığımla.. canlı kalsın gülüşlerin .. sonsuz olsun sevmelerin.. bensiz olsun geleceğin.. Oysa can bitti içimden.. filmde söylemişlerdi ... şıp diye oturdu benliğime : "karlar üstündesin, donuyorsun, uyumak tatlı geliyor ama sen zaten ölmüşsün farkında değilsin" gömün beni satırlara.. yaklaşmayın içimdeki karmaşaya... aramayın beni hayat denen boşlukta.. sakladım kendimi kirlenmiş satır aralarına..
YORUMLAR
ellerimden çıkmıyor lekesi ellerinin.. kimi okşasam sen olmuyorsun.. kime baksam sen yoksun, sensizlik var sadece parçalanmış hayatlarda..
siz gene iyisiniz..
hic olmazsa hissedebiliyorsunuz ki dizelerinizede bunlar dökülmüs..
peki bazi sil olmus sakat olmus ellere ne demeli??
belkide ömrünüz boyunca ilk defa cesaretinizi toplar o elleri sigi sigi tutmak ister gene cesaret edemez utana sigila oksarsiniz aslina bakarsaniz yani is utancagliga kalsa onuda yapmayacak ama bitürlü önüne gecemezsinizki illede tutmak oksamak hatta o elleri yüreginize sokmak istersiniz..
ama nafile o yoluna öldügünüz alipta nereye koyacaginizi sasirdiginiz eller..
felc gecirmis gibidir tutmaz hissetmez..
simdi siz yazinizda kimi oksasam sen olmuyorsun yazmissiniz..
siz gene iyisiniz,gene cesaretlisiniz,sevdiginizden baskalarini oksayabilmissiniz..
ben hic bi zaman kimseleri oksayamadim,oksadim ama oksayamadim..
olmuyo meret olmuyo..
ziggim gibi yapismis (can)a (can)dan el cekmiyo..
son kisimdada..
sakladım kendimi kirlenmiş satır aralarına..
yazmissiniz yaa.. iste bende öyle yaptim..
simdi sira satir aralari ezelden kirli olanlarin yanma zamanidir..
bundan böyle onlar yansin hallerine..
..
saglicakla kalin..
hoscakalin;))
..