- 1089 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
KISA BİR HİKAYE...
Hepimiz doğar,yaşar ve ölürüz.Dünya yaratıldığından beri bu böyledir.Belki size klasik gelebilir ama bu okuyacaığınız hikaye biraz farklı,bu hikye bir bebeğin ( CENİN) hikayesidir;
15 NİSAN;Bugün bazı şeyleri hissediyorum.Nasılda güzelmiş burada yaşamaya başlamak,benim var olduğum yer.Çok teşşekür ederim Anneciğim.
29NİSAN;Bugün biraz daha farklıyım galiba,gözlerim oluşutu,küçüçük bir burnum var artık.Dünya daha güzel gibi geliyor bana,çok merak ediyorum dışarıyı önce Annemi.
6 MAYIS;Dışarıda olup biteni merak ediyorum.Dünyayı,kuşları,çiçekleri ve herşeyi en çokda Annemi.Anneciğim ben burdayım,benden haberin yok galiba,öğrenince beni ,sende mutlu olacaksın.
13 MAYIS;Anneciğim;Ben bir kızım,ellerim ayaklarım oluşuyor.Sanamı benziycem acaba,saçlarıma kurdela takacakmısın, canım kızım diyecekmisin,seni seviyorum Anneciğim.
20 MAYIS;Evet Annem benim varlığımı bugün öğrendi.Sizleri çok merak ediyorum.Babamın ellerini tutmayı,Annemin yüzüne bakmayı çok istiyorum.Anneciğim sende merak ediyorsun değilimi?
27 MAYIS;Nihayet Annem ve Babam benim varlığımı öğrendiler.Ben çok mutluyum ,kalbim atıyor artık ,iç organlarım kısmen oluştu bile.Bugünlerin sabırsızlıkla geçmesini bekliyorum.Sizlerde beni bekleyin.Anneciğim Babacığım sizleri çok seviyorum.
3 HAZİRAN;Bugün hisslerim biraz farklı sanki ,Annem benden habersiz gibi,nedenini anlayamadım.Çok soğuk burası neler oluyor? Üşüyorum,gözlerim karardı birden,
Anneciğim ordamısın? Canım acıyor Anne,kollarım kopuyor, Anneciğim kurtar beni! Ah ciğerlerim parçalanıyor,acıyor Anneciğim.Yaşamya hakkım yokmmu benim? Kalbim durmak üzere,Anneciğim duy sesimi , Anneciğim, Anne ,An, Ahhhh...
Ve birden doktorun sesi duyulur" hanfendi çocuğunuz alındı , geçmiş olsun"
Evet yaşama hakkı verilmeden, elinden alındı bu bebeiğin.Ve bu sadece bir hikaye, Türkiyede dahil, tüm dünyada kürtaj olyaları devam ediyor.
LÜTFEN KÜRTAJI YAŞAMADAN,KORUNMAYI ÖĞRNELİM.
Yaşamak hepimizin hakkı.
selam ve dua ile....
TUĞBA ÇELİK
.
YORUMLAR
İnsanlar elbette bakabilecekleri kadar çocuk yapma hakkına sahip olmalı ama bu asal kürtajla değil, mutlaka korunmayla olmalı.
Gerçekten can olmuş bir cana, hele hele anne karnında kıymak çok kötü..Allah kimseyi o duruma düşürmesin.
Eninde sonunda bundan pişmanlık duymayacak insan ve sızlamayacak vicdan olamaz yer yüzünde...
kesinlikle katılıyorum..
ben de "git kendinle yat (karmaşa 1) isimli şiirimde bir paragrafta bu konuya değinmiştim...
paylaşmak isterim..
Nasıl olur yani
Ölsün mü bu piç
Anlaşılır şey değil
Seni doğuranlar
Doğurmana izin vermiyor…
Tabi kendi tarzımda.. ama almak isteyen alacağını alır..
Tebrikler arkadaşım..