Şimdi yüreğim yağmur
Göz yaşlarım dökülüyor her gece yanaklarımı yakarak,
her yakması bir hayalin bitmesinin belirtisi,
hiç bukadar yakmadı kiristal renkli gözyaşlarım,kirpiklerim hiç bukadar isyan etmemişti.
Hiç bu kadar anlam yüklü değildi dökülürken yanağımdan.
Ey gizlice akan,yürek yakan,sevdamın izleri bu kadarmı derinden vuruldunuz,bu kadarmı çaresiz kaldınız,bu kadarmı ağırdı bu ayrılık?
Oysa öyle çoktuki yaşadıklarımız, öylesine bedeller ödemiştiki yüreklerimiz,kerbela çöllerinde susuzluğun en beterini yaşamıştık,sevmiştik....
Uzaktık..yakındık ama hep özlenendik.Sağnak yağmurlarında ıslanırdık her buluşmamızda.
Kıraç topraklar gibi yangındık sevda sularına,
bazen kaçardık gizli limanımıza, dirilirdi kuruyan dudaklarımız.
Ellerindeydi göz bebeklerim,gözlerindeydi deli sevdam,yüreğimizdeydi hasret.
Ve yanyanayken, özlenen sevdaydi....
gözlerden dökülen o iki damla yaş neler anlatırdı.
Özledim diyorum, çok özledim, çaresiz çığlıklarım yakıyor gizli köşelerinde bedenimi,
öylesine biçareyimki şimdi, öylesine yetim..
Bahçemdeki kardelenler açtı biliyormusun?
Sümbüllerde boy verdiler,ama ne aynı kardelenler,ne aynı sümbüller artık,
hani her ay açan goncamız varya, oda boynunu büktü,oda açmıyor artık,
yıllardır her ay açan goncamızda kurudu can...
oda tüketti ömrünü bizim gibi,ne bülbülü geliyor artık, ne türküler okuyor.
Ne yana dönsem ayrılığın en acımasızı sırıtıyor karşımda,
en acımasız yalnızlık kollarını açıyor.
Her kaldırmamda başımı ağır bir tokat iniyor yanaklarıma,alnımın tam ortasında ayrılık kurşunu.
Her gece dön yalvarışlarım savuruyor bilinmez yolculuklara,
her gel dememde kan damlıyor kirpiklerimden, çaresizce son dokunduğun yanağıma gidiyor elim..
Sen gibi okşuyorum,sen gibi seviyorum,omuzlarımda hissediyorum ellerini,bakmalara doyamadığım gözlerin takılıyor göz bebeklerime.
Mum ışığında eriyorum can, üşüyorum........
Her damlayan damlada canımdan can akıyor,
Her gece bir başka geliyor hasretin,her gece bir başka can alıyor.
Hayallerim intihar ediyor, her yeni bir günde, çığlık çılığa kaldı tebessümlerim,her dokunmak isteyişimde hasretin inletiyor her bir yanımı.
Her gece bir başka acı şimdi,her gece başka bir sancı,yalnızlığın kollarında ölüyorum,
ölüyorum binlerce kez,dört duvar arasında sana mahkum,sana hasret sevdamı taşırken göz yaşlarım.
Buruk bir tebessüm dolaşıyor dudaklarımda,anılardan bir demet seçiyorum... sonra ve bir buket yapıp rüyalarımda sana salıyorum, arasında göz yaşlarım asılı,hasretim,sevdam, özlemim asılı her bir yaprağında....
Özledim diyorum hüzün dolu gözlerimle,hüznümü ekliyorum.
Sol yanım senindiya,yetim bıraktın onu,iyi bak demiştin hani, iyi bak sol yanın benim....
Ağlıyor artık,ne bir sevinç,ne bir huzur sadece acı var icinde.
Yalnızlık sardı dört bir yanımı, şimdi hüzün bulutları dolaşıyor,ve şimdi yüreğim yağmur, yüreğim yağmur cannn.............!
Şengül Deper