- 473 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇTİ
Artık bırakıp gidiyorum bu ne tuhaf,bu ne ilginç...Zaman nerede olursanız olun gelip sizi yakalar, evet yakalar! Yakalar diyorum,çünkü yakalamak için vardır siz de yakalanmak için ,bunu belki farklı cümlelerle tarifi olur basit bir kekin tarifi gibi olmasa da, ama var. Ben bilmiyorum,gerçi bilmemek ne demek ki,kime göre,kimlere göre...O zaman var biliyorum kimilerine göre bir kimseye göre...
Yıllar geçti üstünden yıllar ve yıllar öyle hafif,öyle yumuşak,öyle sessiz ve öyle sinsi ve de zalim öyle...Tabi ki tüm hayatımın üstünden,ezercesine mi,hayır! Geçti işte,geçti geçti ve de geçmekte...Kurtulmak gibi bir niyetim bir çabam da yok zaten,gereksizliğini ve imkansızlığını sizler de benim gibi biliyorsunuzdur,biliyorsunuz! Biliyorsunuz ki elden bir şey gelmez hiçbir şey gelmez,gelemez.
Farkındayım ki aynı kelimeleri defalarca kullandım,ne yapayım yani,anlatmak istediğimi bulandırmanın da anlamı yok,zaten farklı kelimelerle bir şeyler anlatanlarında anlattıklarını bulandırmış,bulandırıyor diye bir şey de çıkmıyor,söylediklerimden.
Geçti ve geçmekte Dünya üzerinde benim ve de "başkaların hayatı". Ne diyebilirim ki,aslında herkes bir şeyler anlatmak ister,tıpkı şu an benim yaptığım gibi,gecenin bir vakti evet şu an evet şimdi sizlerin yaptığı gibi...
Hiçbir şey anlatamadan,anlatmadan hiçbir şeyi bitiriyorum,şu an yazdığım yazıyı ve de her son gibi,son buluyor yazım,zamanım...
29 Temmuz 2008 Salı