- 808 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aşkın "K" Hali
Aşk şu yalan dünya da gercekten tadılması gereken erişilmesi en zor duygulardan biri yada en imkansızı .. Aşk vardır güldürür en kötü gününü bile bayrama çevirir aşk vardır baharda acan güllerini bile soldurur.. süründürür deli divane eder ama ne çare ki aşık olmussan eğer amansız bir hastalığa yakalanmışsın dır..hele birde yarininin elinde oyuncaksan eğer en karasına düşmüsündür aşkın.. Aşk kör eder hiçbir hatasını görmezsin aşk sağır eder en ağır sözleri bile sevgi sözcükleri gibi gelir sana aslında sevmemiştir seni en zayıf anında bağımlı yapmıştır seni kendine sen seversin ... seversin işte her ne olursa olsun seversin oda buna inatla üzer işte üzerr seni öldürmezz süründürür ölmek istersin ölemezsin ne çare ne yapsan elindesin işte herkese aşk yada pembe yada kırmızı dır sana siyahtır artık aşk siyah..
sana hayal kurdurur arkanı dönmeden unutur seviyorum der... ertesi gün adını hatırlamaz...
Keşke bütn bu duygular rüya olsun dersin ama malesef aşktr sen oyuncaksındır o ise aşkın oyun sanan bir çocuk.. hep söylersin büyü artık dersin bi gün çocuk olmadığının farkına varır .. aşkın kazığını atar sana evlenip gider.. hiç sevmemiş gibi el gibi..
ölürsün hayat belirsisi yoktur artık derken ..bir melek çıka gelir hiç ummadığın bir ilden ruhuna yaşama sevinci üfler gözlerine gözlerini kıtler korkutmadn ağlatmadan sevmeyi öğretir sana bi bakrsın kii artık üzülmüyorsun oyuncak değilsin alabildiğine mutlusun aşkın varlıpğa gercekten inanıyorsun işte o melek hep içinde dir senin ve ne olursaolsun yanında kalacalktır
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.