- 3474 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
siyah karanlık
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Şiirsel bir anlatım
tekrar tekrar ve keyifle okudum.
Aşk gerçekten farklı bir şeydir.
Suçlulukda duyurur insana...
Asıl acısı nedir bilirmisin...?
Hiç bir zaman yaşayamadığın aşkının
sonrasında yaptıklarındır.
Asıl yanlış yaptığını
herşeye rağmen yanlış yaptığın
o zaman anlıyor insan.
Kaybedilen bir AŞK-SEVDA ise önceleri
Sonrasında GÜVEN ve SEVGİ oluyor kaybedilen.
Hüzünlü şarkım Rumuzlu arkadaşın dediği gibi devamı gelmeli hikayenin.
Arslan Tuğrul ÖZER