- 496 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
_UKALA_
Bir kız arkadaşım vardı.Okulun en güzel kızıydı.Tüm erkekler peşinden ardı sıra koşardı.İnce, rakik bir kızdı kendisi; upuzun siyah saçları,bebek gibi beyaz yüzü ve incecik kaşları, karşısındaki kişiyi etkilemeye yetiyordu doğrusu...
Sessiz sakin bir kızdı.Müzikten hoşlanmazdı.Sessizlik onun can yoldaşı,kitaplarsa arkadaşıydı.Zengin bir ailenin kızıydı. Bence biraz ukaladı.Gözleri maviydi ama o toz pembe bakardı.Karşısındakini hor görmeyi mi! işte ona bayılırdı. Onun birtek parası vardı.Başka şeye inanmazdı.Onun için herşey bir masaldı.Ottan saptan bir hayatı vardı. İnsanlıktan uzaktı.Ailesinin se tam bir baş belasıydı.
Babası çok iyi bi adamdı.İyilikte yarışırdı.Kızının halini görünce,dayanamaz ağlardı.Nerde yalnış yaptım der,kendini sorgulardı.Bir yere varamazdı.oturup ağlardı...
rumuz:altın kalem
YORUMLAR
Saçma.Sessiz,kitapları can yoldaşı.Mavi gözlü ,toz pembe bakışlı ama ukala ve ailesinin başbelası hatta babası ağlıyo niye böyle diye.Bu yazdıklarınıza kim inanır çelişkilerle dolu?
şükran25 tarafından 10/14/2009 5:54:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
bu bir önyargı bence...
dış görünüş yanıltır insanı...
unutmamak gerek her insanın bir yüreği var...
kimin yüreği esnektir,içine koca dünya sığar,
kiminin yüreği taş kadar katı ve serttir....
ama her yürekte mutlak sevgi vardır.önemli olan o ışığı yakalaya bilmek...Çünkü her yürekte O' vardır...
Ukala görmemişsiniz derim ben....
Saygımla...Paylaşım için teşekkürler....