- 870 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
One Minute
Sayın Erdoğan.
Bizim Başbakan, 1993 Temmuz ayının 2. günü Sivas Madımak otelinde amaçları dünyanın en büyük ozanlarından biri olan Pir Sultan Abdal’ı anmak ve semah dönüp, deyişler söyleyip barış çağırısı yapmak üzere oraya giden 37 insan vardı. O 37 insanın yani büyük bir kısmı çocuk sayılacak yaşta idiler. Camide cuma namazından çıkan on bini aşkın insanı madımak oteline sürüp masum insanları, çocukları orada sıkıştırıp yakanların en başında olan kendi partisinin belediye meclis üyesini Almanya’dan halen isteyip YARGILAMAMAK tadır ona da 0NE MİNUTE der misin?
Bizim Başbakan, on binlerce çocuğun canına kıymış Taliban yönetimin en BABA sı sayılan Hikmetyar’ın dizlerinin dibinde oturup ona itaat sözü vererek çocuk ölümlerinin hesabını sormamıştır. O yüzden Başbakanımıza ONE MİNUTE der misin?
Bizim Başbakan, Irak’ta 1,5 milyon kişinin ölümünden hesap soramamıştır orada da çocuklar öldürülmektedir. Bu yüzden de Başbakanımıza ONE MİNUTE der misin?
Bizim Başbakan, Diyarbakır’da olaylarda çocuklar polislerin ORANTISIZ güç kullanması sonucu ölmüştür. Ondan dolayı da Başbakanımıza ONE MİNUTE der misin?
Bizim Sağlık Bakanımız, hastanedeki çocuk ölümlerinin soruşturmasına izin vermemektedir. Karton kutularda çocuk ölüleri taşınmıştır. O yüzden Sağlık Bakanımıza da ONE MİNUTE der misin?
Bizim Enerji Bakanımız, doğal gaza %85 zam yaparak fakir çocuklarını soğuğa mahkûm etmiştir. Bu yüzden de Enerji Bakanına ONE MİNUTE der misin?
Bizim Maliye Bakanımız, halkın çocukları yumurta yiyemez hale gelmişken yoksulluktan, kendi çocuklarına havadan yumurta fabrikaları kurmaktadır. Bu yüzden ona da ONE MİNUTE der misin?
Bizim İçişleri Bakanımız, halkın üç kuruşunu dayanışma gereği yardım ettikleri için Deniz Fenerine kaptırdıkları paraların hesabını sormamaktadır. Fener için de ONE MİNUTE der misin?
Bizim Çalışma Bakanımız, Tuzlada babaları ölen çocuklara hesap vermek yerine saklanmaktadır. Ona da ONE MİNUTE der misin?
Bizim Adalet Bakanımız, kendi işine gelmeyenleri ERGENEKON kapsamında aynı örgüt suçlamasında bulunarak onur kırıcı davranmaktadır. Ondan da hesap sormak için ONE MİNUTE der misin?
Bizim Cumhurbaşkanımız, oğlunu 16 yaşında şirket sahibi yapıp sahte sigorta uygulaması başlatmıştır. Ondan da hesap sorabilmek adına ONE MİNUTE Sayın Cumhurbaşkanımız diyebilir misin?
Bizim Milletvekillerimizin en az yarısı dokunulmazlık zırhının arkasında suçlu suçlu gülmektedirler. Dokunulmazlığı kaldırmayanlara da ONE MİNUTE der misin?
Bizim Ankara Belediye Başkanımız, milyonlarca Ankaralıyı 15 yıldır dolandırmakta, kandırmaktadır o nedenle ona da ONE MİNUTE der misin?
Bizim İ.Melihimiz zehir saçan kömürler dağıtıp seçim propagandası yapmaktadır ve insanları zehirlemektedir. Bir kez daha ONE MİNUTE der misin?
Bizim İ.Melihimizin asfalt müdürü Ankaralı çocukların parasıyla kendi köyüne asfalt yapmaktadır. Ankaralı çocuklar adına ona da ONE MİNUTE der misin?
Bizim İ.Melihimizin gaz müdürü yılbaşı gecesi ölen çocukların hesabını veremeyince o küçük çocukları suçlamıştır. Ondan da hesap sorabilmek için İ.Melih’e bir kez daha ONE MİNUTE der misin?
Bizim ülkemizde oruç tutmadıkları için öldürülen çocuklar var. Oruç tutmamanın günah olmadığını, sadece tercih olduğunu bilmeyenlere
Bizim bilumum yöneticilerimiz, idarecilerimiz, bizim çocuklarımızın rızkına göz koymaktalar. Bunlardan hesap sormayan idarecilere de ONE MİNUTE der misin?
Bunlara ONE MİNUTE diyemiyorsan dışarılarda gövde gösterisi yapmana hiç gerek yok. Sen benden iyi biliyorsun ki şimdi TÜRK lük damarlarını kabartarak bir TÜRK olarak gurur duydum diyen ŞAKŞAK çılara güven olmaz.
Erdal İrfan
03.02.2009
YORUMLAR
Bizim Başbakan, Irak’ta 1,5 milyon kişinin ölümünden hesap soramamıştır orada da çocuklar öldürülmektedir. Bu yüzden de Başbakanımıza ONE MİNUTE der misin?
Bizim Başbakan, Diyarbakır’da olaylarda çocuklar polislerin ORANTISIZ güç kullanması sonucu ölmüştür. Ondan dolayı da Başbakanımıza ONE MİNUTE der misin?
yüreğine sağlık
one minutesiz
bir hayat dileğimle
...
BU bahsettiklerinizin bir kısmınıj hesabı çeteler davalarıyla soruluyor bildiğimiz kadarıyla. Sivas madımak dahil.
Yargısız infazlar, suikastler, teröristlerle işbirlikleri vs. mahkemelerde yargılanıyor.
Ne hikmetse o mahkemelerden rahatsızlık duyanlar da benzeri siyasi argümanları dile getirenler.
Siyasi propaganda yazısı gibi bir yazı olmuş bu yazı.:)
Bebek katliamlarını, dünyanın gözü önünde işlenen vahşeti sulandırma gayreti gibi duruyor bu haliyle.
Hani neredeyse yolda taşa ayağı takılıp düşenin dahi hesabını belediyeye soror bir düşünce şekliyle Filistinde yaşanan insanlık suçunu eşleştirmek talihsizlik olmuş.
İktidar kavgası veren siyasi partiler benzeri şeyleri söylüyorlar zaten,i CHP MHP bu azıdaki gibi muhalefet yapıyorlar.Onların siyasi çekişmelerinden farklı bir anlam taşımıyor.
Sadece, İsrailin zulümünden dikkatleri uzaklaştırmak için işlev görmesi muhtemel ki etkisini de göstermemiş değil:)
Türklük damarlarının kabarmasından dahi bunca rahatsızlığı içimize sindirebildikten sonra hele, değil mi?
:)
Başbakan önce BOP eşbaşkanlığına bir dakika deseydi.Müthiş bir yazıydı bence günün yazısı olmalı.Bu konuda daha fazla yazmayacağım başta söylediğim ilk cümle size her şeyi ifade ettiğini biliyorum.Her şey ''danışıklı dövüştür''Benim için önem taşımıyor ONE MİNUTE demesi.Sadece söylemek istediğim bu gaflet uykularından uyanalım vatan elden gidiyor haberimiz ola...sürükleniyoruz ey milletim sürükleniyoruz...
Saygılarımla
Bahar