İKİ YÜREK
Kalmalı mı,yoksa gitmeli mi bu şehirden?..Taa uzaklara,en uzaklara belkide..Yüreğimde yağmur tanelerinin hafifliği kadar derin olan sevdam mı?,yoksa sadece yüreğim mi gitmeli benden?İkisi de çözüm değil biliyorum.Bu aşk kilitli bir sandık meleğim..İçinden ne çıkacağı belli değil,yani sonumuz belli değil bizim..
’’Zamanında kıymetini bilemedik bazı şeylerin..’’ dersin ya hep..Haklıydın da zaten.Mutluluk bir gülümseyişti gözlerinden okuduğum..Gönlümü ısıttığım aşkındı hep beni ayakta tutan.Güçlü sevdamızdı hiçbir engeli tanımayan,ve belkide ’’BİZ’’i tamamlayann..
’’BİZ’’ dedim değil mi?..Peki eser kaldı mı o eski bizden..Neden toparlaması güç bazı şeyleri?..Aaahh! Aklıma geldikçe o günler içim bir kez dahaa , bir kez daha yanıyor.!
Hatırlar mısın sen de ilk konuştuğumuz günü?Ne de çok heyecanlıydın oysa.Gözlerinde ışıl ışıl bir umutla gelmiştin bana!Aşkı yüreğinden okuduğum zaman bağlanmıştım sana..Az zaman geçmedi belki de..Engeller çıktı,amansız çaresizlikler bizi buldu..Hatalıyız biz de evet!..Sonraaa..Birer birer geldi sebepsiz yolculuklar,birer birer yere düştü hayaller...Paramparça oldular onlar da..Ve biz toplayamıyoruz hâLâ..
Geçti o günler ne de zordu oysa!Şimdi mi? Şimdiki hâlimiz mi??!..Hatırlıyorum da geçen gün yine konusurken seninle,ısrarcı bir tavırla ’BEN KİMİM?’ demiştin.. Benim için ne olduğunu sorguluyordun belkide..Bir şeyler duymak ister gibi..Ve ben ’’BİRTANEMSİN,BENİM İÇİN TEKSİN!’’ dediğimde,’’erken değil mi bu sözler için?’’ deyip attın yüreğimi koyu karanlıklara..Birçok şeye de geç kalmıştık aslında.Bilmeliydin bunu!Ne de içimden gelmişti o sözz...Anlamalıydın oysa!Ben toparlamaya çalışırken , sen dağıttın işte en erkenden..
Ama suçlu sen değildin zaten..Haklıydın da hem..Affet benı be deli sevdam!Ben de kendimi avutuyor,kendime savaş veriyorum işte,yara alıyorum kendi içimdee..
Sevdan mı?..Görüyorum ama çok uzakta!Yanımdasın belki ama olmuyor iştee!! Offf neden olmuyor ki haa?!Kayıp mı ettik erkenden bazı şeyleri,yoksa var da biz mi göremıyoruz ulaşamıyoruz kör karanlıklardaa..
Gel etme BİRTANEM!..Kal yanıbaşımda...
Sonumuzu aşkımız belirlesin bir anlamdaa..
AHH bak sevdalım,Yine ateş yanıyor bağrımda!
Gel etme KADER!..Kızıl yalnızlıkları sil gölgemizden..
Bu İKİ YÜREK kavuşsun artık.. YETERRRR!!...