- 592 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAMAYA SICAK DEĞİLİM ARTIK (SADIÇ)
bugün kendimi yalnız hissettim sadıç..aslında olağan bişey bu bende....işte tam da
bu anlarda düşüveriyorsun aklıma..bütün güzel günlerin arasından doyamadığım gülüşünle çıkıveriyorsun... umutsuzluğuma korku dolu anlar yaşatan da bu sanırım...
herşeyin boş ve anlamsız geldiği anlarda bir seni yaşattığındandır belki..seni anlamaya çalışıyorum..hayattan önce..zaten bu yapmaya alışık olduğum bişey..
hatırlıyorum en saf hallerini..seni anlamlandırdım hayattan önce...hayallerim sana doğru sürükledi beni..içgüdülerim sen dedi..ve sen içimdeki sen oldun..kimse için bi anlam ifade etmesende benmi için çok anlamlısın sadıç...
ne zaman ki anlamlar karıştı ne zaman ki insanlar acımasızlaştı inançlarım sarsılmaya yüz tuttu hayatımda işte o zaman sorgulamalara düşüverdim..yalan ilk kez bu kadar yakındı bana..ben hep doğruların içinde aradım seni..yalan yanlış yoktu..ne sende ne de yaşananlar da..bir sen vardın bir de ben..buna iki gözüm kadar eminim sadıç..yalan yoktu ama..olmamalıydı..nolursa olsun hiçbir zaman...
hakkettiklerimiz bunlar değildi..haketmediklerimz geldi başımıza o kadar da yabanmcı değilim aslında bu duruma..zaten o yüzden bu kadar istedim gerçek olmanı...herşey yalandı bari sen doğru olsaydın sadıç..
dedim ya..sen yalnızlığımın refakatçisi olacaksın daima..yalnızlığıma eşlik edecek bi ihtiyacı olduğunda hemen koşup yerine getireceksin..gerçek alemde sana kalan sadece bu hayal dünyasında beklemek..dışarı çıkamayacaksın artık..buna asla izin vermicem sadıç bunu böyle bil..
burnumun direği sızlıyor sadıç..ağlamak istemiyorum artık..tutuyorum herbir isyanımı gözyaşlarıma karışmasın diye..yaşamaya çalışmak diye bişey var sadıç..ayakta kalmanın mecburiyet olduğu bu alemde düşmemek için ne gerekiyosda yapmalısın...ateşli başımdan geriye bi avuç külüm kaldı..ve şimdi ben de tam o küllerden doğmanın mücadelesini veriyorum..artık sensizliğe inanıyorum..ve bu inanışın tek müridi sensin sadıç..senle yaşarken sensizliğe inanmak psikopatça bişey bu..belki sadizm dediklerinin tıpkısı..
şarkılar, yağmurlar,sokaklar, caddeler, en yüz kızartıcı sözler,insanlar, kalabalıklar, kalbim, seni unutmama izin vermiyecek anladım..pes ettim artık..
bende muş gibi yapıcam evet evet seni unutmuş gibi yapıcam sadıç..hiç olmamşısın gibi değil..hiç olmuyacajkmışsın gibi yapıcam..olma ihtimalini yok sayıyorum artık..tıpkı mutlu olma isteğimi yok saydığım gibi..
uzun lafın kısası..sensizim yalnızım..yalnızım sensizim..yaşamaya sıcak değilim artık..üşüyorum ŞADIÇ....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.