ELVEDA BABA!..
Seni küçük yaşta kaybettim ben.Daha yüreğim ürkekken,baba sevgisi eksik oldu gönlümden..O zamandan bu yana çok özler oldum babamı ben.
Bir annem vardı , bir ben..O koskoca eve sığamadık sen gidince..Neden ellerini aldın benden? Neden yoksun baba??!..O hiç görmediğim şefkatini bile çok özledim ben!
Her gece ağlıyorum baba..Sanki her gözyaşım seni bana getirecekmiş gibi,hıçkıra hıçkıraaa!!Neden yoksun be baba?..Böylesine acımasız bir hayatta neden ben yalnızım ki ha?..
İçimdesin babamm!! Hiç gitmedin yüreğimden.Oysa ne çok yalnızdım bir bilsen..Her gece seni rüyamda görüyorum.Biliyor musun?O verdiğin kolyeyi hala saklıyorum.Baş ucumda resmin,için için yanıyorummm!
İçim yanıyor baba..0 sevgiyle gülümseyen yüzünü çok özlüyorum hala..Biliyor musun?Gözlerim de senin gözlerine benziyormuş ..Seni her özlediğimde aynalara bakıyorum baba..Belki kendi gözlerimin içinde,senin sevgini bulabilirim umuduylaa..
Annem de ağlıyor her gece biliyorum.Yokluğun bir ölüm kadar ıssız baba!Buralarda babası olan çok arkadaşım var ama kimse babalarını sevmıyor ; saçma!!...
Seni çok özlüyorum baba..Yine gel rüyama olur mu?Gerçekte gelmeyeceksin,getirmeyecek gözyaşlarım senı bana biliyorum.Ama yokluğunun ardından,bir gözyaşı daha süzülüyor şimdi sanaa..
ELVEDA tek hasretim , yine gel rüyalarımaa..
ELVEDA sevgisini yüreğime kazıdığım insannn!!
ELVEDA...
ELVEDA BABA ... !
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.