- 873 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MASKELİ BALONUN SAHTE YÜZLERİ!!!
Başlanması gerektir,, yeni bir yaşama geride hayal kırıklıkları ve avuçda ise cam kırıkları ile doğarsın yeni günün ağarmasında,zorakidir yeniden güneşe merhaba demek aslında ne ruhun nede bedenin hazırdır bu yeni koşuşturmaya.Tüketilen aşk, arkadaş ve dostluklara ardın yaşanmışlığın yıpranmasından olsa gerek,merhaba dersin yine yeni yeniden,,,,
Belki bir aşkdır belkide samimi bir dost,hayata dair bu sarılışın onadır aslında, ,,kucaklarsın yarınları yeniden diklenir dipçik olur bedenin,,tüm mücadele koyamadığın bu duygunun adına olur, tarifini ve lezzetini asla yapamayacağın bu tek özel değer içindir.
Artık anıda hüzünüde, kederi ve mutluluğu bu çoşkuyla yaşarsın,,bazen bir yarım ekmek arası bazen ise sultan sofrasını paylaşır,,bazen ise geceyi ağartır sabahı kucaklarsın birlikte,,hayat buya varlığıda yokluğuda onunla yaşar onunla paylaşırsın,,,bir sigara dumanı olur paylaştığın yada bir tuzlu gözyaşı bahsettik ya hani,,özelindir artık senin...
Hayatına yenilikleri yaşanacak günleri kazıdığına işarettir paylaşılan her bir dakika,,ortak edersin kederine ve mutluluğuna,,gidilecek bir yol var ise anca beraber, dönülecekse o yolda kanca dönersin tek bir beden,,,
Hoyrattır hayat acımasız zalimdir çevredeki, kem gözler,,,kıskanılır çekilmez bir hal alır beraberliğiniz,,karalama kampanyaları başlar onun ismine dair,,,satışa sunulacak çoktan amorti biletler basılır,,ama aldırış etmeden sarar kollarsın yüce sevginle,,,Lafı bırak, konusunu açtırmazsın onun ismini başka ses tellerinde dolanmasına kahreder sinirlenirsin.Böyle koca bir aşk ve gerçek dostluktur yaşadığın...
Dedik ya hani hoyrattır diye hayat çark tersine döner,,kötülüğe muhtaç olurcasına çalıverir olumsuzluklar kapını,birer birer yoklar tüm yüzsüzlüğüyle ve zalimliğine kuşanmış üniformasıyla aksilikler,şeytane döner o laf söyeletmediğin sevdan veya sırdaşın...
Herşey iyidir iyiliğine sen güçlü olduğunda,,hele bir düşme sol yanından en büyük tekme gelir böhrüne,,çocuğunu kaybetmiş bir ata misali yüreğin yanar,arar sorar cevapsız suale boğarsın fikrini ben nerede yanlış yaptım diye!!!Ortada ne bir yanlış nede bir olumsuz bir hareket vardır aslında,Gitmeyi düşünen beyin hükmetmiştir ayaklara,,ve en muhtaç olduğun bir zamanda koşar adım uzaklaşmıştır senden,Artık ne gelecektir bir selamı nede bir kelamı,,giden gitmiştir ve...Aklına gitmenin mührünü koymuştur satılmışsındır bir kere..
Unutmayın ki saat okur,dakika söyler,salise siler...
Boşa dememiş bilenler kişi kendinden bilir işi diye!!!!
Hakan Öztürk
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.