*-*-*-SEYDA*-*-*-
"yazamaz kalemler ,yazamaz divitler;yazamaz sultanım yazamaz seni"
***
kuş kafesten uçtu ve aşk/a geldi...kelimeler şarhoş ,O’nsuz her şey bomboş..bakma yarımyamalak sözlerime..ben buralı değilim...bedeniM burda :kalbim seyda’mda..hükümsüdür onunla olduğum anda herşey..silinmiş bir resim olmayana aittir..O’nunlayken silikti hırsım ,endişem,kötü düşüncem..Yunus olup varlığa sevinmeyen ;yokluğa yerinmeyen ben...gözüme takılan her nesne menzile giden..bir aşktı sonu olan sonsuzluğun ellerinden tutturan..dedim kalbime:rabıta etmeden şiirler söyleme..kelimeler efkara bulanıyor O’nsuz geçen demde..şiir şaire küsüyor,kalem kağıda..yağmur yağmayı ..rüzgar dans etmeyi unutuyor ..özlemimin dudaklarındaki tek kelime...sırrım ve sevdam SEYDA..
işte şimdi ...tamda zamanıı kuş olmanın ve uçmanın..menzilim aşk..menzilim sevda..menzilim seyda..
bir kıvılcım ile çıktım yola..geceden sabaha menzile vardığımda "adı yaman"dı..kalbimde büyüyen kızıl muhabbetin dudaklarımdaki rengi...şimdi kıvıl kıvıl bir ateş yüreğimdeki..
söndürmemek üzere yeminliyim ben..yeminliyim susarak sevgiliyle konuşmaya..
yemin olsun kalbimdeki aşkı büyütmek üzere:
yemin olsun muhabbetimle...
*-*-GÖLGE GİDİNCE AŞK GELDİ...ADI:SEYDA ..
YORUMLAR
menzil bir sevdadır ve yaşayanlar bilir
sarığının duruşu bile başka güzeldir onun ve yürüdüğü yollar ve sofileri ve ...
Rabbim hayırlı ömürler versin inşallah Gavsı saniye(k.d.s.)
gönlün kalemin dert görmesin kurbanım
ve
yazamaz kalemler ,yazamaz divitler;yazamaz sultanım yazamaz seni