- 1385 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...
Bu saatten sonra ne söylenir,ne demeliyim bilmiyorum...Yanımda yoksun,yanında yokum,üstelik artık hiçbir şekilde olmayacaksın...Ben öldüm içinde,ruhum uzaklara gitti sensiz her bir nefeste...Bugün senin en özel günün,dilerim tüm hayatın boyunca bugün gibi mutlu yaşarsın...Beni düşünme,gözyaşlarım çamurlara karıştıkça,yüreğim talan edilip her an vuruldukça...Bana sadece acıma...Bu saatten sonra yaşamak nasıl olur,gözyaşlarım her an pusuda,yüreğim bir ümit diyor ne olur kusuruma bakma...Ama gelmeyeceksin,bütün sevilenler gibi sende bayrağı eline almış zaferli gününde seveni şakağından vurmuş olarak geçip gideceksin...Doğum günün kutlu olsun sevdiğim;yaşam enerjin doğduğun ilk gün gibi berrak,pak,heyecanlı olsun...Bakma sen bana,sağ yanım acıyor ama geçer zamanla...Bu saatten sonra ne demem gerekiyor bilmiyorum,sadece alın yazımı yaşıyorum,bundan sonra böyle olması gerekiyor,yaşanıyor,acıtıyor...İnsafsız bir senaryoda sen başrol oyuncusu ben kaderin eşiğinde figüran...
Aldığım en içten nefesti hayat...Aldığım en içten nefes gibi değerliydi,hala da öyle aslında hala da yaşanmayı hak edecek kadar geniş ve de güzel...Ama biraz yarım alınıyor o çok değer verdiğim nefes...Yarım sadece...Bu saatten sonra ne demek lazım bilmiyorum sadece masumane bir söz yerleştiriyorum ve gidiyorum Doğum günün kutlu olsun dilerim mutluluğunun her bir döneminde sevenin gözyaşlarını kuruttuğunu unutur,yolunda mutlu olursun...
Dilara AKSOY