- 572 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BUGÜN CUMA
BU GÜN CUMA,..
BU GÜN HER CUMA OLDUĞU GİBİ HÜZÜN, HEYECAN, STRES VE ACABALARLA DOLU GECENİN ARDINDAN O KUTLU GÜNÜN BEREKET DOLU MÜBAREK SAATLARI...
EVET BUGÜN ÇOK MUTLUYUM. HER CUMA OLDUĞU GİBİ GECESİNDEN ALEM-İ BERZAHA GÖÇEDEN TÜM MÜSLÜMAN DİN KARDEŞLERİMİN MAKAM-I RUHLARINA GÖNDERDİĞİM YASİN-İ
ŞERİF VE DUALARIMIN ARDINDAN İBADETİMİ DE YAPMANIN HUZURU İÇİNDE YASTIĞA BAŞ KOYARKEN YANIMDA YATAN OĞLUMUN BABASI İÇİN YİNE KASKATI KESİLİP, ONUN İÇİN HAYIR DUA ETMEKTE İMTİNA ETTİM. ÜZÜNTÜ DOLUYDU İÇİM ÇÜNKÜ, HER DEFASINDA ŞU SORUYU SORUYORDUIM KENDİME; NİÇİN?.. NİÇİN HER MÜSLÜMAN ER OLAN KİŞİ GİBİ OĞLUMUN BABASI DA HİÇ DEĞİLSE MÜBAREK GÜNLERDE İBADETİN HAZZINA VARMIYOR?..MÜSLÜMANIM DERKEN NİÇİN BİR ATAKTA OLSA KENDİSİ BAŞLAMAYIP HER ŞEYİ YÜCE YARATAN’A YÜKLEYİP ZAVALLI BEYNİYLE O ’YÜCELER YÜCESİNİ SORGULUYOR?..
İSYAN. İSYAN,..
AH BİR BİLEBİLSEYDİ!?..
ONU TANIDIĞIM GÜNDEN BERİ ALLAH ADINA ACILARIMI İÇİME ATIP KENDİSİ İÇİN HAYIR NİYAZ EDEREK, DULARIMDA SABIRLA SEBAT ETTİM FAKAT, DAYANMA GÜCÜM YİTMEK ÜZEREYKEN YİNE RABBİM’E SIĞINIP ŞÖYLE YAKARDIM: ’’YARAB! NE YÜCE SABRIN VAR!! ’’
BEN Kİ ACİZ KULUN BÖYLE İSYANLAR KARŞISINDA , ONUN HELÂK OLMA NOKTASINA GELDİĞİNİ VE KENDİSİYLE BİRLİKTE BİZİ DE, ZAT-I ALÂN KARŞISINDA YOKEDECEĞİNİ
DÜŞÜNÜP TİR TİR TİTRERKEN KAHRIMDAN, BEYNİM DURMA NOKTASINA GELİYOR..
YİNE DÜŞÜNÜYORUM?...
ACABA GEÇ KALMADAN BİRGÜN DUALARIM KABUL OLACAK MI?..
ACABA O DA ÖMRÜNÜN YARI UZANTISINDA GERÇEK İMANIN HAZZINA VARACAK MI?..
ACABA ONUN YAŞAYACAĞI MUTLULUĞA ŞAHİT OLACAK MIYIM?..
YOKSA LÂ İLÂHE İLLÂLLAH DİYEMEDEN GÖZLERİNİ KAPAYACAK MI?..
ONUN İÇİN ÇOK FAZLA ÜZÜLÜYORUM.YİYECEK BİR RIZKIMIZ OLUP KULLARA BAŞIMIZ DİK OLSUN YETER! YETER Kİ O, İMANIN NURUNA DALSIN BU BANA YETER DİYORUM AMA NE ZAMAN BİLMİYORUM...
İSTEDİĞİM, GERÇEK MÜSLÜMAN AHLÂKIYLA GERÇEK MÜSLÜMAN TÜRK GİBİ YAŞAMAK!..
İSLÂMİYETİ ABARTISIZ KURAN-I AZİMÜŞŞAN HÜKÜM VE ADALETİNE VE BUGÜNÜN KANUN HÜKÜMLERİNE UYGULAYARAK YAŞAMAK AMA...
NEREDE BU ADALET!.. NEREDE BU İNSAN AYRIMI GÖZETMEKSİZİN; ’’ YARATILANI SEVERİM YARATANDAN ÖTÜRÜ ’’ DÜSTÛRUNU BENİMSEMEK!?..
DİN, DİL,IRK AYRIMI GÖZETMEKSİZİN HZ.ÖMER R.A.’IN GÜZEL AHLAKIYLA BEZENMEK...
BUGÜN ÇOK MUTLUYUM YARAB! ŞÜKÜRLER OLSUN EŞİM MÜBAREK CUMA NAMAZINI İFA ETTİ
VE GÜNÜN BEREKETİNDEN İNŞAALLAH NASİBİNİ DE ALDI, ÜSTELİK BEN BİR İMADA BULUNMAYIP SESSİZCE İZLEDİĞİM HALDE..
İNŞAALLAH MEVLÂM DAİM EDİP, EŞİM GİBİ CÜMLE DİN KARDEŞLERİM İÇİNDE ETTİĞİM DUALARI SEVGİLİ RASULUN VE TÜM MASUM YAVRULARIN HÜRMETİNE KABUL EDER..
SİTEYİ ZİYARET EDİP SATIRLARIMI BENİMLE PAYLAŞAN SAYGIDEĞER ARKADAŞLARIM. HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. UMARIM SİZLERİ SIKMAMIŞIMDIR..
BENİ HOŞ GÖRÜN FAKAT; SEVGİLİ KARDEŞLERİM, BUGÜN BENİM NADİR OLAN MUTLU GÜNLERİMDEN BİRKAÇ GÜNÜMDEN BİRİ.ÇÜNKÜ EŞİM CUMA NAMAZINA GİTTİ!!..
İÇİMDE SONSUZ HUZUR SONSUZ MUTLULUK VAR!!..
SAYGILAR HEPİNİZE...
YORUMLAR
sizi çok iyi anladım...sevdiklerinizi maneviyata yönlendirme çabasına girmiş iman dolu bir yürek...
inançlı bir insansınız, karşınızdaki kişide aklı başında bir insansa eğriyi doğruyu eminim bilecektir. birkaç öneri ve imadan sonra hala karşılıksız bırakıldıysanız, ısrarcı olmak ters tepkiyede dönüşebilir.Allah 'ın o imanı yüreğinedüşüreceği bir vakit saat belkide bir olay vardır...vaktini saatini bekliyordur.başkalarının zoruyla yapılan ibadet üçbeş günden öteye gitmez gitsede ne kadar makbuldür...
benzer olayı kendim yaşadım annemin ısrarlarıyla genç yaşta ibadete yöneldim...fakat eksiklik vardı. bir müddet sonra devamını getiremedim...sonra içten gelen bir istekle yeniden başladım...bu defa zor gelen sabah namazlarına bile kendiliğimden kalkmaya başladım...uzunca bir süre devam ettirebildim. fakat bazı nedenlerle ara verince eskisi kadar düzenli yapamamaya başladım. fakat hala içimdeki istek güç devam ediyor.
biraz fazlaca uzattım galiba...
çok güzel bir yazıydı...
kaleminiz daim olsun...
saygılarımla...
inançlı olmak iyidir..ama inancı sömürtmemekte lazım..degilmi kardeşim...saygılarımla..