- 577 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Satılık Ciğer
Satın bu ülkenin ciğerlerini ,bu ülkenin ciğerini satıyorlar,toprak spekülatörlerinin ayaklarına seriyorlar canım ormanlarımızı,neden? çünkü yurtlar kuracaklar buraya cemaatleri için,neden ? villalar yapacaklar önde gelen zenginleri için,neden? oteller açacaklar daha fazla para ve rant için,gözünüz aydın ciğerciler gözünüz aydın.
Ahmet Necdet Sezer direnmiş iki kez onay vermemişti,Abdullah Gül onayı verdi,bundan sonra kim soracak hesabını Sakaryanın yeşili ölünce,Kaçkarın tepesine dikilecek otellerin hesabını kimden soracağız,Datçanın ciğerleri sönüp taş yığınına dönüşünce kimden hesap soracağız,gürül gürül akan derelerimiz kuruyunca kimden soracağız hesabını güzelim Ege,Akdeniz ve Karadeniz katledildikten sonra mı çıkartacağız iş işten geçtikten sonra bir koruma yasası geçmiş olsun babında,Abdullah Gül mü verecek bunların hesabını söyleyin bana.
Anayasanın 6831 sayılı Orman Yasasına göre ormanlara zarar verilemez...zarar verilmesine yol açılacak siyasal propaganda yapılamaz bu bir suçtur... Yani 2/B yasası bu görünümüyle ANAYASAMIZA AYKIRIDIR!
Burada 5 milyon dönümlük bir alandan söz ediyorum,Şimdi bu 5 milyon dönümlük alanın hangisinin orman olup olmadığını toprak mafyalarına,rantçılara,fırsatçılara,yabancı yatırımcılara kim söyleyecek!Bir avuç Orman Kadastro çalışanımı?Bu yasa,düzeni işine geldiği gibi değiştirmeye alışmış hükümetlerin bir devamı olup,hükümetlerin halkı için değil bir avuç fırsatçı ve çıkarcının lehine çalıştığının en büyük kanıtıdır.Türkiye Cumhuriyetinin en büyük talihsizliği Mustafa Kemal Atatürkten sonra Siyasetçilerinin ve politikacıların İdealist ve dürüst olmayışıdır.Şimdi bir kurban daha veriyoruz karaktersizliğimize,o güzelim ormanlarımızı.
Yeşil örtümüz soyulacak,o güzelim çam ağaçları,kestaneler,çınarlar,dutlar,kirazlar kızaramayacaklar bir daha ,bize bırkılan mirasları gömeceğiz barajların altına,Datça,Kaçkar,kıyı dilimi ,Egesi,Karadeniz,Akdenizi hepsi katledilecek,hazır ol Türkiye ciğerlerini satıyoruz,hazır ol doğacak torunum,bizden sana hiçbirşey kalmayacak.
Halit Cihan
Ocak 2009