Her şeyimizsin ....
Sen: zeki, cevik,gelecegi okuyan, türké türk oldugunu hissettiren sevgili Atam ......
Mümkün olabilse de, görebilsen türk milletine,türk gencligine emanet ettgin cumhuriyetin cıkmaza düştügü durumu......
Senin kurdugun cumhuriyet rejiminin savunuculugunu yaptıgını düşünen aydınların halini;caresizliklerini.
Atam; ben Atatürk ilke ve inkılapcılığının savunucusuyum, koruyucusuyum, diyen ; hatta seni sevdigini söyleyen vatan haini oluyur ve bulundugu ortamdan dışlanıyor .....
Emanet ettigin genclik ise ; tam cagdaş uygarlık seviyesinde,yabancı klipleri takip edip, hiphapı kendine tarz edinen ve dahasıııııı....... ünüversiteleri fuhuş yuvasına ceviren ahmaklar toplulugundan öte gecemiyor atam.... Yargı bagımsızlıgını kaybetmiş,yönetimin oyuncagı haline gelmiş.. Onca yeraltı kaynağımıza rağmen, finansman destek sağlamak icin ülkemiz kucaktan kucaga atılıp ;Türkiye Cumhuriyeti sınırlarını gösteren haritamız bin bir şekle sokulmup, yabancı mihrakların ellerin de geziyor.... Ne güzüel söylemişsin Atam
Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan, halkını esir eden, içerdeki cephenin suskunluğudur diye ta ozaman bugünü görmüş gibi... şimdi susulmuyor Atam dahaaası.....Millet cıkarı icin, menfaati icin,MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜ diktatör olarak tanımlıyor senin yaktıgın devrim ateşine üflüyor .... Ama bilmiyorlar, MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN,TÜRK MİLLETİNİN damarlarındaki asil kanı harekete gerip; ülkesini her cephede savunulmasını saglayan, bu milleti esaretten kurtaran, hayatını Türk halkının refah ve mutluluguna adayan BU ÖNDERİN LİDERLİGİNİ İNKAR EDİYOR.....
Ama bildiklerinden emin oldugum tek şey .....
O Lider olmasaydı; onlar nerede olcaklarını yada hangi kimlikte olacaklarını hatta; hayatta olamayacaklarını gayet iyi biliyorlar .......
YORUMLAR
Sevgili can,
ne o yalnız kalmıştı mücadelesini verirken ne de siz be sizin gibiler yani biz ve bizim gibiler yalnız kalacaklardır. Bir gün onlarda anlayacaklardır yaptıklarının bu memlekete ve kuranlara ihanet olduğunu ve vereceklerdir hesabını. Umudumuz şu dur ki, çok geç kalınmadan görsünler ahmaklıklarını.
Sevgiler o duyarlı yüreğinize.
kişilik bozukluğu yaşayan beden ve ruhuyla barışık olmayan
bir toplım olduk..ATAM insan gibi yaşayın demiştiniz ve yaşamınızı bize adamıştınız ya bitti...artık rüyalara ak sakkallı dedeler giriyor ve tüm pislikleriniz afoldu diyor kişilik bozukluğu yaşayan bireylere.....uyuyan prenses ve prens gibiyiz her birimiz....artık yoksun kim uyandıracak bu uykudan bizi çok geç olmadan....
iyiki vatan yaptın bizi iyiki vatandaş dedin her birimize layık olamadık ilkelerinize ülkünüze.....
yazınızı okuyunca bunlar geçti içimden ve yazıverdim kendimce...duyarlılığınız ve ataya saygı ve sevginiz beni duygulandırdı yalnız olmadığımı görmek güzeldi....
Jemanja tarafından 3/17/2009 10:28:57 AM zamanında düzenlenmiştir.