.....
.....
YORUMLAR
Sizin yüreğiniz o kadar iyi ki sizi tanımak isterdim inanın.Eğer İstanbulda olsam mutlaka katılırdım.Ancak insan yaşlanınca her şey o kadar da kolay gelmiyor.
Ece kızımızın durumu umarım iyidir.Tüm kalbi dualarımı yolluyorum ona.
Selam size dünya iyisi İnsan insan...
Demetler yakışır ama !!!
---<<--<-<<<--@
Siz ne kadar candan ,dost insan canlısı dünya iyisi birisiniz.
Sırf bu yüzden açtım defteri.
Ben de kızımızı merak ediyorum hergün haberini alıyorum.
Benim kızlarımın yüzünde de bu temiz ve iyi ifade var .Kızlarımdan ayıramadım Ece yi.
Ben uzağım ,ama yüreğim her yere yakın.
Unutmayın benden de selam götürün.
Yine bu gün dua edildi.Allah hepimizin çocuklarını muhafaza etsin.
Ancak manen yanınızda olabiliyorum.
İyi dileklerim ve yüreğim sizinle olsun.
Selam ve saygımla.
benim yüreği kocaman canım toynak babam...
keşke imkanlar el verse de biz de gidebilseydik...en azından kendi adıma oarada sizlerle beraber ece için tek beden tek yürek olup içimdeki tüm iyi niyetimi ve pozitif enerjimi ona aktarabilmeyi öyle çok isterdim ki...ama malesef ankara istanbul arası uzak, imkanlar müsait değil hadi kalk gidelim denince gidilmiyor...
istanbulda yaşasam ben de bir saniye düşünmezdim bir gün değil her gün vaktim olduğu müddetçe gider ne eceyi ne ihsan beyle leyla hanımı yalnız bırakırdım ama:( olmuyor...
siz gidin sevcan yengemle kardeşimle...
bizim de yüreğimizi alın yanınıza...
ben dualarımı eksik etmiyorum ece için
rabbim onu ve onun durumunda olan tüm gencecik kardeşlerimizi anasına babasına sevdiklerine bağıışlasın inşallah...
dualrım hep sizinle
bu güzel duyarlı kalbini kocaman öpüyorum
yengeme slmlar ilet
sevgiler
Öyle günlerde hasta yakınlarının da manevi desteğe ihtiyacı var...Hastanında dualarımıza ihtiyacı var.. 2002 yılında 16 gün komada kaldım ve inancım dualarla şu an hayatta olduğum..ben yıllardır dışarı çıkmıyorum ama cumartesi Rabbim bir mani vermezse orda olacağım... Cerrahpaşa bana yeni bir yaşam şansı verdin sevgili Ece kızımızada bir şans ver diye dua ediyorum ğörüşme umuduyla...
Sakın pes etme Ece yüreğimiz seninle dayan güzel kızım dayannnnn.......
ceynan tarafından 1/29/2009 11:38:20 PM zamanında düzenlenmiştir.