- 1438 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLU OLSUN BENİM DİĞERYARIM...
Özlemin ;ne dem başımı çevirsem hüzün odalarına doğru kocaman gülümseyen tek dostum.Özlemin ;aşk ovasında bin yılda bir açan sadakat çiçeğinin bendeki sonsuz bekçisi.Özlemin ;aynaya bakınca artık görmeye alıştığım bir çift ışık.Kimi zaman kırk yamalı kalbimi vasla kurban eyleyen kör bıçaklarla,kimi zaman çocuksu yüreğimi pamuklu şeker pembesinde,uçan balonlarla gökyüzüne kanatlandıran.Özlemin ;bendeki sen ey sevdam!..
Ben seni gönül tahtıma ebediyyen kalkmamak üzere kondururken de biliyordum gidince özlemini yanıma bırakacağını.Biliyordum sabahları güneş odama dolarken yanımda olmayacağını.Ve her yaşını bensiz kutlayacağını.Şimdi sabahın ayazında tek gerçek sevgilim sensizlikle birlikte semaya karşı bir türkü tuttururken demli bir bardak çay eşlik ediyor koyu sohbetimize.Ve takvimlerden bir yaprağı daha çekip "ben tarihinin" tozlu sayfalarına hapsediyorum.Zaman senin dünyaya hediye edilişini gösteriyor,akrep ve yelkovan susuyor.Başucumda hep sana kendi ellerimle vermeyi hayal ettiğim hediyem duruyor.Buram buram hüzün kokan bir Ayna klasiği dökülüyor duduklarımdan; "Bugün özel bugün güzel bi’gün....Doğum günün kutlu olsun canım,mutlu olsun benim diğeryarım" Ağlamayacağıma dair verdiğim bütün sözlerin surları yıkılıp kaleleri fethediliyor.Gözyaşlarım zincirlerini sana kırıyor.Ve ne kadar hatıra varsa her salisesi sen kokan yüreğime tekrar misafir oluyor.Evet sevgili şimdilerde bilmiyorum yeni yaşını kim kutladı ilk,kim sardı yüreğini sıcacık "İyi ki varsın" derken.Ben ise her yeni yaşında yanında olamayacağını bildiği için kendini hüzünlerde bırakan kalbimi her yeni yılın çehrendeki gamzeleri daha da çukurlaştırmasını dilediğim dualarımın sana adandıkları için Yaradan katında kabul göreceğini fısıldayarak teselli ediyorum.Sonra yanında gözlerinde sevinçlerin yer etmesini sağlayan,seni hep mutluluklarla dost kılacak ,delicesine sevdiğin birinin olduğunu bilmek rahatlatıyor yüreğimi.İşte o zaman sadece ve sadece senin için tebessümler çehremi kiralıyor kısa bir zaman için de olsa.
Zaman girdabında kaybolduğunu sandığım tüm hatıralar canlanıyor gönül perdesine yansıyarak.Okula ilk geldiğin günü ,bana söylediğin ilk sözleri ,ilk tebessümünü hatırlıyorum mutlu oluyorum.İlk küsmemizi hatırlıyorum ve "Keşke hiç kızmasaydım, hiç küsmeseydim sana ve her dakikayı seninle ,sevgiyle doldursaydım." diyorum ,pişmanlıkları mesken tutuyorum.Sonra sana adadığım ilk yazımı okuyorum. Ağlamamak kolay değilmiş giden bir sevdanın ardından bunu tekrar anlıyorum.Ve belki de ilk kez gizlemeden saklamadan sana doya doya ağlıyorum.
Bugün özel bugün güzel bi’gün...Ben ise müebbetindeyim gözlerinin.Maraş semaları nisanın geldiğini henüz farkedemedi.Ya da ben o pek sevmediğin Maraş’ı bile yasıma ortak ediyorum.Öyle çok nisan yağmuru var ki bu yıl;hep yalnız başıma yürüyorum sırılsıklam olana değin.Yağmur yokluğunu çıkarsın üzerimden istiyorum.Ama sadece ıslanıyorum.Ötesi yok ey sevdam!..Sonra kafamı kaldırıp semaya bakıyorum.İnanmayacaksın ama sevgili ,Maraş seni çoook sevmiş.Öyle sevmiş ki ağlamaktan bitap düşüyor her gün.Her yeni günde özleminle kucaklaşıyor doya doya,sen kokan gamzeli gülüşler dağıtıyor güneşe bazen de.
Bugün özel bugün güzel bi’gün...İyi ki doğdun sevgili.iyi ki bir zamanlar hep yanımda olduğunu hissettirdin kocaman yüreğinle.iyi ki sen benim herşeyimsin.iyi ki sendeyim daima hiç gitmemek üzere...
Geç kalmış bir DOĞUM GÜNÜ yazısı.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.