yapabiLir misin gerçekten ??
FarkLı birgün daha mı ? hayır.. yine seninLe sensiz geçen birgün daha..yine sevgime sevgi ekLeyen ama bir yandanda bu kadar değer verdiğime pişman eden beni boşLuğa sürükLeyen bir gün daha sevgiLi...
Önümdeki beLLi beLirsiz geLeceğime seni bir ekLEyip bir çıkartıyorum..bazen oraya LAyık oLduğunu o kadar çok hissettriyosun ki seni oraya koymadığım günLer utanıyorum...Bazende... Bazende o kadar eğriLti duruyosun ki çıkartıp atıyorum seni oradan.Tam şuramdan çekip çıkartıyorum..ZehrinLe beraber yüreğimi kökünden sökerek..Sonrası mı?? Sonrası biLdiğimiz aCı ama tahmin edemeyeCeğin kadar yüksek ve öLüm aCısı kadar sarsıCı..
Sonumuzu,sonramızı merak eder oLdum bugünLerde...BeLkide büyüğüdümüzü hissettiğim için bu merak oLuştu bende..Sahi ne oLaCağız sevgiLi..bizim hikayemiz hangi türden ? korku ve dram mı romantik komedi mi?benCe,sonumuzun sonu yok sevgiLi..Bitmeyen bekLeyişLer,kokuna hasret zamanLar , hiç hesapta oLmayan bir ayrıLık vaktii ve hayatın aCımasız günLeri...
BaşarabiLir miyiz dersin bunCa engeLLere rağmen tek bedende ayakta kaLabiLmeyi ? yada kaLdırır mısın önünde eğiLen kaLbimi ?En önemLisi tutar mısın eLLerimden hayata yenik düştüğümde ,gerçekten sever misin beni hergün yeniden hergün yeniLeyerek içindeki sevgini ??
--geçiCi asma beni !! kaLıCı öLdür !! boynumun izi kaLsın yüreğinin ipinde !!!!!...