bir gün çekip gitmek. ve kaybolmak.
bir gün çekip gitmek
bir gün çekip gitmek herşeyden... kendinden yaşadığın şehirden herşeyi kendi halinde bırakıp bir sabah başka bilmediğin bir şehirde uyanmak...ya da dönmek çoook gerilerde kalan ve bir zamanalr diye başlayan gülümseyerek hatıralra getirilen çocukluğa..yine berberden nefret ettiğin için saçlarını uzatmak ,ya da annnenin diktiği kısa pantolonu giymek..yağmur sularının birikintilerinde ıslatmak üstünü sıçrayarak ...yine yeni bir elbise alndığında adımalrı dikkatli atarak yürümek ...yine aşık olmak kimya öğretmenine ...sonra ona kızıp edebiyat öğretmenie bağlanmak ve kıskanmak onu herşeyden ..kimseye söylmeden sevmek ..her sabah okula onu görmek umudu ile gitmek ..nöbet gnülerinde ilk tenefüüse çıkan olmak ve kantinden çayının getirmek heycadan elleri tireyerek ..
bir gün çekip gitmek herşeyden ...bilmediğin bir şehirede uyanmak ...cebinde 5 kuruş olmadan ...karının doyurmak kazandığın bir kaç kuruşla..akşam ne yiyceğini bilmeden yaşamak . belki aç yatmak ..aç uynamak ..sbahın kör saatlerinde taze bir ekmeye saldırmak ..kokusunu içine çekerek ....
bir gün çekip gitmek arkadana bakamdan ...arabaya atlayı nereye giedeğini bilmeden ..gördüğün güzel bir lokandada en iyi yemeği yemek ..yada gölgesinde uyumak bir ağcın yol kenrarında ..geç kalcağım korkusu olmadan ...nereye esiyrsa rüzgar oraya sürmek ..
bir gün çekip gitmek bu şehirden ...bir deniz kenarına ..üzerinde nemle uyanamak ..sabah ışıkllarının grileştrdiği sulara daldırmak gözlerii ve kaybetmek kendini mavilklerde..ne kadar kalacağının bikmeden yaşamk kıyılarda..siyah bir ata binmek sahilde ve açarak kanatlarının koşabildiğin kadar sürmek dizginleri ellerinde ..
bir gün çekip gitmek bu şehirden ..nerde öleceğini bilmeden ...öylesine silinmek dünyadan ..kaybolmak ...
YORUMLAR
bir gün çekip gitmek bu şehirden ..nerde öleceğini bilmeden ...öylesine silinmek dünyadan ..kaybolmak ...
..........
İyi ki yazmışsınız, bir iziniz kaldı sizden geriye ölümden kaçırdığınız...Şiirlerden düşdüm sayfanıza, bir nefes ya da "gölgesinde uyumak bir ağacın yol kenrarında " gibi geldi yazınızla!...
Selam ve saygılarımla...