- 747 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AH BABAM
AH BABAM
sen öldükten sonra elim kolum kırıldı.yaşama sevincimi kaybettim.sen gideli bir ay oluyor ama ben hala seni bekliyorum.nefes almak yaşamak anlamına geliyorsa işte ben yaşıyorum.babam sen bana parçamsın derdin beni param parça ettin.senin gözünden akacak bir damla yaşa kıyamam derdin gel bak ben her an senin için aglıyorum.yirmi altı senede bana bir tokat vurmadın ama keşke vursaydında hiç olmazsa oram sogusaydı.yaşadıklarım hayal gibi rüya gibi geliyor.sanki benim yerime başkaları yaşıyorda ben sadece seyrediyorum gibi geliyor.mantıklı düşünürsem çıldırırım dayanamam yoklugına.babam gördün degilmi cenazende bile dimdik ayaktaydım.tabutuna galatasaray bayragımızı örttüm.herkesinki yeşildi ama biz farklıyız bizimki sarı kırmızıydı.hep saglıgında bana istedigini sorabilirsin derdin herşeyi kendin halletmeye çalışma derdinde bende yok bişey derdim.şimdi soruyorum var bişey baba şimdi bana cevap ver ben kiminle maça gidecegim,kiminle gs maçı seyredecegim,kiminle gezecegim,hani beni trabzona götürecektin,senin baban kim derlerse buz gibi mermerin başına mı götürecegim.Susma.senin bana en büyük mirasın gs oldu.her maç seyrettigimde seni yanında hissedegim.seni öyle çok seviyorum bunu yazarak anlatamam ki.biz bu senede şampiyon olacagız ve senin ruhun şad olacak.
seni çooooooook özledim.DiDEM