- 1057 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SORMA
Sorma hiç,sorma..ne derdin var diye hiç sorma..sebebini sorma ne olur..hangisini anlatayım sana..
zamanım yetmez anlatmaya..bitmez tükenmez anlatmakla..ağlıyorum geceleri sessiz sessiz..
rahatlamak istiyorum..gözlerim kuruyor ağlamaktan..içim acıyor..anlayanım da yok,dinleyenim de..
bir insanın kaderi bu kadar kötü olur mu?...’adın kader olacağına kaderin kader olsun’derler ya..
çok doğru..kaderim kader değil ne yapabilirim..
Bazen varya ucuna geliyorum hayatın..ölümü düşünüyorum o an..kurtulmak istiyorum bütün
dertlerden...Ama insan kendi kendinin katili olabilir mi diye çok düşünüyorum..bir anda aciz bir insan
olmadığım geliyor aklıma...kendimi toplamaya çalışıyorum...mutlu olmanın yollarını arıyorum..en küçük
şeylerden mutlu olmaya çalışıyorum..ne kadar mutlu oluyorum tartışılır tabiki...
Ara sıra kendimi yazarak rahatlatıyorum..içimdekilerini döküyorum kağıda..bazen hikaye,bazen şiir..
bazen de okuyarak rahatlatıyorum kendimi..bütün romanları okumaya çalışıyorum..romanlardaki aşklar
genelde mutlu sonla bitiyor..ne kadar imreniyorum mutlu sonlara bir bilsen..ama romanlarda kalıyor hepsi..
nerede o mecnun ile leyla aşkı nerede...nerede kerem ile aslı nın dillere düşmüş sevdası...gerçekten var mı
dağları deldiren,yoluna öldüren sevda..ne kadar zor değil mi aşkın var olduğunu bilip de yokluğunu yaşamak..
deli gibi sevip de sevilmediğini hissetmek..nedir sevgi?..seni seviyorum mudur cevap..
acaba ağızdan seni seviyorum demek gerçekten yürekten çıkmışmıdır?
sakın bana güven duygunu kaybetmişsin deme..günümüzde var mı gerçek sevda ne dersin?
kim kimin yoluna ölebilir...(kimsenin de ölmesini istemem hani)..durum vahim yani..
Dertler büyük gördüğün gibi...hayat çok acımasız..herşey gördüğün kadar basit değil..
acılara katlanmak zor..mücadele lazım...cesaret lazım..acılar yıldırmamalı insanı diye düşünüyorum..
kendimi avutmanın yollarını arıyorum..sevilmek için sevmiyorum..hiç kimseden beklediğim bir şey de yok..
sadece sevildiğimi hissetmek isterdim..
sadece anlayış beklerdim..
sence çok şey mi istedim...
SORMA O ZAMAN,HİÇ SORMA..