- 2668 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
CAN DOSTLARIM...
Can dostlarım öncelikle sizleri saygı ve sevgiyle selamlar en derin muhabbetlerimi o mükemmel şahıslarınıza sunarım...
Candostlarım bu yazacaklarım bin yıllık bir feryad figandır nice yüreklerde asırlardır kanayan bir yara kanlı yaş akıtan bir gözdür çığlığa dönüşemeyen içten coşan bir ses ve ağır ağır gelen bir seldir bu yazacaklarım onun için sürçü-i lisan edersem affedin beni biliyorum ki bu konu hor hakir bir konu hepinizin vicdanında yer edinmiş böyle olmasaydı ah keşke diye geçirdiğiniz bir ukdedir...
Kaerdeşlerim biz Türk milleti asırlarıdır islamiyete hizmet etmiş şerefine nail olmuş bir milletiz ne mutlu bize ki asırlardır nice cihangirler bu dava uğruna bu milletten çıkmış canını bu yola amade eylemişlerdir yani hepsi birer serdengeçtidir vatan millet bayrak ve din denillince neyi var neyi yoksa fedaya hazır bir fedakarlıkla tarihimizi taçlandırmışlar ve biz torunlarına hediye emanet etmişlerdir ALLAH razı olsun onlardan...
Demiştim ya herşeyi feda eder derecesinde davasına bağlı bu millet şimdi ne hallere geldi benim vicdanım sızlıyor eminim sizinde içi yanıyordur bir ana düşünün ki gözünün bebeği evladını bile bile ölüme gönderiyor bir babayı düşünün ciğer paresini tereddütsüz kurban etmek için can atıyor hepsinin düşünceleri bir minareler ezansız camiler kuransız nesiller kuransız kalacaksa git oğul git sende bu yolda öl diyorlar içlerinde ki aşk ve iman o kadar büyük ki herşeylerini feda etseler yine yine az gelir düşüncesi onları kahrediyor daha fazla bişeylerimizi feda edebilirmiyiz diye adeta bu vatan için can atıyorlar herşeyden aziz bildikleri bu vatan için...
Şimdi ben sizlere soruyorum biz ne yaptık bu vatan için yıllarıdır bu davaya canı bırak zaman bile ayırmadan neler verdik herşeyin bedeli var bedel ödenmeden hiçbirşey büyümez candostlarım benden söylemesi hepinizin yanlız bu dava için yaşaması dileğiyle gözlerinizden büyüklerimin ellerinden saygıyla öperim dua eder dua beklerim...
ALEMDAR FIRATDAĞ
SERDENGEÇTİ