DEMOKRASİYE SELAM
Demokrasiye selam yolsuzluğa yoksulluğa sadaka kültürüne
Başını kuma gömüp,sesiz pısırık, kayıtsız kalan Vicdanını 20 çuval kömürle 100 tl Kumanya çeki ile satan
Krizin şükürler olsun bizi etkilemedi teğet geçti diyenlerle Deniz fenerinden din iman kuran söylemleri ile dini ve vicdani duyguları sömürenlerle bunlara inanan Aziz Nesinlik Vatandaşlarla yola devam
Devamını siz gönül dostlarıma bırakıyorum haydi beraber ortak bir makale yazalım manzara-i umumiyeyi beraber anlatalım ne dersiniz
Saygılarımla
_____Ali Cemal AĞIRMAN____
YORUMLAR
Ben sadece Aziz Nesin'in haklı olduğunu bir kez daha görmüş olmaktan üzüntü duyduğumu belirtmek isterim. Hatta az söylemiş sanki. Zavallı halkım benim.
Ampul hala yanıyor ve kendi çevresini aydınlatırken uzaklardaki Ramazan güngör gibi kardeşlerim aydınlanmayı bekliyorlar. O ampul hala beyinlerine dank etmemiş. Ahireti bekliyor ki hak yerini bula. Geçmiş ola kardeşim geçmiş ola.
Yüreğine sağlık Ali Cemal Kardeşim.
cemil tarafından 3/20/2009 3:27:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
cemil tarafından 3/20/2009 3:28:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
teşekkürler şair67...
demokrasi tahammülsüzlüğü öyle noktalara vardı ki, bir ülkenin başbakanı (hani cumhuriyetle yönetilen, demokrasi lafları falan edilen bir ülkenin) kendine yapılan en küçük bir eleştiriye bile azgınca saldırır oldu. sanki kendisinin orada bulunma amacı, bizlere hizmet değilmiş gibi(!) , sanki kendisinin maaşını biz ödemiyormuşuz gibi!!!
örnek, "abdül-tayyip" diye slogan atan liseli çocuklardan (evet liseli!) başbakan şikayetçi oluyor ve çocukların ikisine 11er ay hapis cezası veriliyor.
akp'nin seçim otobüsüne "allah cezanızı sandıkta verecek" diye bağıran bir genç , başbakanın emriyle otobüs aniden durdurularak, yine başbakan tarafından tartaklanıyor.
...vs.
ancak katı diktatörlüklerde rastlayabileceğimiz, bir sindirme politikasının ürünü bu manzaralar. bu pervasızca saldırganlığının gücünü de yine halktan alıyor. ülkenin yarıya yakını onu seçmiş çünkü ve yine seçecekler... eh ne diyelim, her ülke hakkettiği şekilde yönetiliyor!