Dostum yanlızlık
Alışması zor olsa da,sadece Allaha mahsus deseler de ;yanlızlık alıştırıyor insanı kendine ama bu genede insanın iradesiyle karşı konulabilir bir durumdur....
ama ruh haliniz benimki gibi yanlızları oynuyorsa kendinizi bir rüzgarın esintisine kaptırmışsanız eger, yanlızlık ruhunuzu ele geciriyor zaten ....
Bir nevi rekli kişiliklerin yerini,acımasızlıklar,incildigi yerden kopmalar ve hayattan zevk alamayışlar alıyor ; cükü sizi mutlu eden varlıkları aşkları yitirmişsinizdir ve gelip gecici bir duyguysa eger bir zaman sonra bu saplantılardan kurtulabiliyorsunuz..
Ama birde insanların gercekleri vardır;insanlar incin önemli deger yargıları vardır insanlar bunları kaybetmeyi kabullenemezler ...
gidenleri geri kazanacaklarını sanarlar hep ; kovalarız hep giden şansımızı son şansımız zannedip ama bu seferde kendi degerimizi kaybederiz başka gözlerde ...
uyanırız sanki kötü bir rüya misali , ama yanlızsınızdır artık en degerliniz sizden cok uzaklarda ve umutlarınızda bile umut edemezsiniz ona ; fakat "o " sizin icin gercekti işte siz bunun muhakemesini ederken yanlızlık ve caresizlik en güzel dostlarınız olur umutsuz günlerinizde ... sizi bir başkası mutlu edemez cünkü kaybettiginiz sizin en degerlinizdir ......
Bir sigara dumanı alır gidenin yerini,bir göz yaşı,bir buruk veda kalır geride
yazan ::: exelans