.....
......
YORUMLAR
senin için açtığımız sevgi çemberinin içindesin...Göreceksin her şey güzel olacak....Dualarımızdasın...Kalbimizdesin....Yaşamak zorundasın ve asslanlar gibide yaşayacaksın...
Hadi Ece...Çabuk gelsin iyilik haberlerin...Bizler tanımasak da seni çok seviyoruz Ece...
====
"ben bu yazıyı niye yazdım dostlar?"
SEN BU YAZIYI YAZMASA IDIN NE OLACAKTI BEN ONU DUSUNDUM BIR AN TOYNAK ABI...
BAZILARIMIZIN ECE'DEN (kendi adima søyleyim hadi) HABERI BILE OLMAYACAKTI.. SENIN O GUZEL YUREGINI SEVENLER ve SENI HER ZAMAN ICTENLIKLE OKUAYANLAR BIZ, SAYFANA GELDIK ve BØYLECE BU OLAYDAN HABERDAR OLDUK. HANI ELIMDEN BIRSEY YAPAMAMANIN ACIZLIGI ICINDE HISSEDIYORUM KENDIMI DEMISSIN YA.. BUDA BIR SEYDIR UNUTMA.
HELE DUA BIZIM RUHUMUZDAN BUHARLASIP, ECE ARKADASIMIZA ULASICAKTIR ALLAHIN IZNI ILE...
GECMIS OLSUN DILEKLERIMLE AILESINE...
AYRICA SAYIN NESRIN AKALMIS'IN CABASI ve DUYARLILIGI BENI COK DUYGULANDIRDI INANIN. :(
Bugün ana haberlerde seyrettim ve hatta biraz önce okudum Stargazete'de Ece ile ilgili bir haber ve başlıkta '' DAYAN GÖZÜMÜN NURU'' diyor babası ve bir de şiir eklemiş ... Çok üzüldüm gerçekten de. Benim de çocuklarım var ve düşünmek bile istemiyorum böylesi acı bir olayı...
Ben dua bilmem Toynak ama en iyi dileklerimle geçmiş olsun diyorum ve Ece kızımızın bu acıların üstesinden geleceğini düşünüyorum çünkü Ece gençtir ve güçlüdür ...
Büyük geçmiş olsun...
Sevgilerim ve iyi dileklerim Ece ve ailesi için...
ALLAH sevgili eceye acil şifalar versin onu anne babasına sevenlerine bağışlasın ..
çok üzüldüm insanın başına nerde ne geleceği hiç belli olmuyor gerçekten şans eseri yaşıyoruz
su gibi insanın bakmaya kıyamadığı ailesinin göz bebeği canı yaşam savaşı veriyor..
CANIM ECE sana sesleniyorum çok uzaklarda bile olsam ALLAHIN izni ile dualarım sana ulaşıcak
inşallah iyileşiceksin sadece ben değil sana gözyaşı döken dua eden dualarımız senin için ...
Yüce Rabbimden sevgili Ece'ye şifalar diliyorum. Ona yaşamak, ona hayat çok yakışacak ve inşallah öyle de olacak.
Ben de az kalsın istiklal caddesinin mağdurlardan olacaktım. Fransız konsolosluğunu geçtikten hemen sonraki binanın altından geçiyordum ki arkamdan "KÜÜÜT" diye bir ses duydum. Dönüp baktığımda, yukarıdan kopan yaklaşık 30 kg ağırlığında bir beton parçası yere düşmüş ve benimle o beton parçasının arasında sadece iki adım var. Yani ben iki adımla kurtulmuşum da haberim yokmuş.
Ah şu sorumsuzluk. Rabbim başkasının yüreğine acı düşürmesin.
dostane duygularına katılmamamk mümkün değil sevgili "toynak" eyvallah.
ben bu yazıyı niye yazdım dostlar?
ajitasyon yapmak için mi?
vallahi değil...
benimde bir kızım var ve 7 yaşında SSK hastanelerinde lösemi tanısı kondu...
o günleri unutmam hiç mümkün mü?
dünyalar güzeli kızıma bakıyor ve onu sessiz nefessiz olarak toprağın altına koymağa ödüm kopuyor...o korkar..o üşür...salya sümüğüm...çocuk anlamsın diye gelen telefonlara tıbbı terimler konuşuyoruz...kjaç tahlil...kaç tetkik?
Dışkapı hastanesinde bir gün o yedi yaşındakı çocuk sımsıkı sarıldı bana ve
"baba elim kolum delik deşik oldu...benkan kanseriyim...ama artık dayanamıyorum...al götür beni eve...ve artık sessizce öleyim.."
bir anne ve baba için ne büyük bir dert bu...
yeminim olsun seni yalnız başına koymam o mezara...birlikte gireriz kızım diyorum içimden...bir yanda da
Amentü...
ve dua...
yatacaksın kızım dediler hastaneye...
fevrim dönmüş
dünya umurumda değil...
eskilerden
cezaevinden bir tanıdık akşam aradı...paylaştım onunla...
yarın gel dedi
ertesi hacettepe hastanseine bir prof.a gittik...
kadın muayene etti ve sevinçle bana döndü..
buna lösemi diyen doktorun anasını avradını...dedi...
yedi yaşındaki kızım omuzumda...hacettepeden kızılaya koşarak gidiyorum...eşim arkadan aĞLAyarak bize yetişmeye çalışyor..ben ağlıyorum....
kıızma sarılıp nasıl öpüyorum...ve çılgınca bağırıyorum...
AlLAHIM...
TEŞEKKÜRLER SANA...
tEŞEKKÜRLER RABBİM...
işte dua böyle bir güçlü silah...
Ve ayni göz yaşları içinde şimdi
ve ayin içtenlikle can kızımca
O duaları yapıyorum...
Göreceksiniz
Ece bu savaşı kazanacak...
ssiz yeterki dua edin...
İHSAN TURHAN beye ve ailesine öncelikle peygamber sabrı ve dayanma gücü diliyorum . onun gücü ailenin ve sevgili ECE'nin gücü olacak...yürekten en samimi dualarım sevgili kızımıza...Allah sevgili ECE'nin ailesine gülsün diyorum..bu bekleyişlerin ne denli zor olduğunu bilen biri olarak tüm kalbim sevgim ve duamla yanlarındadır...
ECE..lütfen kızım...sıkısarıl tutunduğun o yürekli ellere..
seni seviyoruz...
sevgili Toynak dost...duyarlılığın bir kez daha bana koca yürekli insanların arasında olduğuma kanıttı...
yüreğine selamet...sevgin tükenmesin emi...
inanin yazinizi icim titreyerek okudum az öncede dedim ya keske elimden daha fazlasi gelse 22 ve 19 yasinda iki kizim var inain yerine koydum onlari ecenin gözyaslarimi tutamadim egerki trde olsaydim kan vermek icin dün gece yapilan cagriyada cevap verirdim ALLAH acil sifalar versin biran önce ailesine dönsün diyecek baska bir sey bulamiyorum ins iyi olur yasama dört elle sarilir sansin böylesi ............ saygilar
işte budur..kim nece ve nasıldır Allah katında ancak Allah bilir...Ama nefesi kuvvetli biri çıkacaktır...Yeğeninizmiş...
Allah acil şifalar versin...Size de Allah sabırlar versin...
Ama Ece artık yetmiş milyonun kızı ve dualarımıza emanet...
rahat olun
içimde bir ses
Ece başaracak bunu...
Mücize ne?
İnanmak...
sevvmek....
Babasını bile almadıkları o yoğun bakım odasına bir şair düşüyle giriyor bir anne bir baba gibi yüce sevgiyle elllerinden tutuyor ve hadi...
hadi Ece...Sen o kadar gençsin ki bunu başarırsın..diye dualar ediyorum...
benim gibi yüzlerce şair şu anda onu yapıypr...
haydi Ece...
o istiklal caddesinde
Nevi-zade sokakta ağırla bizi birgün gülümseyerek...
hesabi
yaz toynak macanın borç hanesine....