Sana Yanarım / 3
_
"bekliyorum seni halen.. yaşlı gözlerle,, sessizce.."
öyle bir sevdaki seninle yaşadığım..
perişan ediyor beni her yenilenen gün ile.. son hızla süzülüyorsun yeniden,, sensizliğe ağladığım gecelerime..
düşman oldum bu ayrılığa..
beni senden uzaklastırdığı için,, hüznüme sebep olduğu için,, oluşan engelleri bir türlü aşamadım diye..
sensizlik korkutuyor beni..
zamanla kendime yabancılaştım hasretinle.. yokluğunla boğulduğum anılarımı haykırmak istiyorum uzaklara var gücümle..
her zamankinden beterim..
sensiz kalacağımı her düşündüğümde,, yokluğunla nefesim daralıyor.. hatta dört duvar üzerime geliyor.. an geliyor yutkunamadığım hasretin,, beni dahada zorluyor..
ve biliyorum..
sensiz bir hayat sonum olacağını bile bile,, yinede senden vazgeçemiyorum..
"sevdama uyanışlarım tesellim olsada,, sensizliğe akıp giden bu gözyaşlarım içimi acıtıyor.."
(devamı gelecek...)
_
Şahinde Hülya Kahraman/23ocak2009
YORUMLAR
_ilginden dolayi tesekkür ederim Zafer... ben zaman icinde karamsarda olsam, hüzünede bogulsam, her zaman ve halen gülümsüyorum ve sana tavsiyen icin tesekkür ediyorum...
_sevdayi 'hüzünsüz' düsünemezsin, dahasi hüzün insana yakisir... önemli olan, herseyde oldugu gibi 'hüzündede' sinirlari korumaktir... ne demisler "azi kartar cogu zarar"...
__________
_Yorum ve dua icin tesekkür ediyorum arkadasim...
_benim sol yanim her zaman acir... haksizliga karsi, duyarsizliga karsi, isyana karsi, nankörlüge karsi v.s. sevgi insaniyim nede olsa, degilmi ama??
selam ve dua ile kalin...
sol yanın acıyor..!!!??? sorduğumda başka türlü bir cevap vermiştin...hangisine göre yorum yapacağımı bilemiyorum...yazıya göremi?verdiğin cevaba göremi..en iyisi yorumlamayım...sevdiğine kavuşmanı canı gönülden dileyim sadece(yazıya göre)...
ıssızgemi tarafından 1/23/2009 11:40:32 PM zamanında düzenlenmiştir.