- 462 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Yazılarınızı fırsat buldukça okumaya çalışıyorum.
Dediğiniz gibi OBAMA bir umut gibi, çözüm gibi dünyaya yutturuluyor.
Oysa ki A.D.B. kapitalist sistemin uygulamaların lideri,
Soğuk savaş sonrası ve tek kutuplu dünya yeniden açık işgallerin önünü açmıştır.
Biri gider biri gelir ama, kapitalizmin bir üst aşaması olan EMPERYALİZMİN uygulamaları dünyayı kasıp kavurur, bizim gibi gelişmesini tamamlayamayan çevre ülkelerde Emperyalizmin bir üst aşaması FAŞİZM in boyunduruğu altında inleyip durur.
Ne var ki Çevre ülkelerin halklarınında OBAMA yı kurtarıcı görmesidir,Garip olan.
Yazın siyasete en duyarsızı bile duyarlı hale getirecek sadelikte yazılmış , kutlarım.
Tabi duyarlılığını geliştirmek isteyenlerin, DUYARGAÇLARINI açmak isteyenler, sorgulamak isteyenler için mükemmel bir yazı....
Arslan Tuğrul ÖZER
Değerli Eskitüfek57...Yazınızı bir solukta ve de hayretler içerisinde okudum... Bu yazdıklarınızı uzun zamandır düşünüyor ve niçin Obama diye kendi kendime soruyor ve cevaplar üretmeye çalışıyordum...Bazı gazetelerin köşe yazarlarının savunduğu görüş hemen hemen bu minval üzerinde birleşiyor... Bence haklı ve haklılığı aşikar bir görüş... Tabi bunu görebilmek, olayı bu cihetten okuyabilmek mesele... Amerika'ya başkan olacak insan haliyle bütün dünya insanını ilgilendiriyor... Çünk ü O bütün bir dünyaya başkan olmuştur(!)...Yazınızın tüm edebiyet defteri tarafından okunmasını isterim...Ayrıca tebrik ederim...