- 1646 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKMEN BEYİ / BEYLERİN BEYİ...Mustafa ÖZBEK...O'da mı...?
Türkmen beyi /beylerin beyi,bizim çok sevdiğimiz değerli bir ağabey.T.Metaliş sen.gn.başkanı.Sabah saatlerinde o da sorgulanmak üzere evinden alındı ve de terörle mücadeleye getirildi.Peki bu mutena şahsiyetlere vurulan lekeyi kimler temizleyebilir ki..?Artık hiç bir çaba da harcayamayız.Lakin her çabamız bir öncekinden daha aktif bastırılıyor.Biz yok sayıldığımız bir ülke de yaşamağa devam ediyoruz.Neden Beylerin beyi/Türkmen beyi üstelik,terörle mücadele tarafından alınır ve sorgulanır ? Görsel ve basılı medya da,bunu ahkam keser gibi üstüne basa/basa terörle mücadele diye gündeme getirir.Adı geçen dava da,bilgisine başvurulmak üzere demesi yetmezmiş gibi.O ki,Türkmenler adına en büyük temsilci.Türkmenlerin en önde gideni..Başı dik ve onurlu.
O ki,bunca zaman binlerce emekçinin hakkını gözetmiş/Kıbrıs davası NAMUSUMUZDUR diyerek DENKTAŞ’I yalnız bırakmamıştır.Asla şaibesi bile olmayan beylerin/beyi...Türkmen beyi.
-Silivriye tıkıştırılanların tamamı ülkenin çeşitli kademelerinde en üst düzey görevleri başarı ile tamamlamış her rütbeden ve kademeden yetkin kişiler.Paronaya bir Tuncay Güney’in ifadeleri bunca Cumhuriyetçi den evla tutuldu.Sonuçta onuru ile yaşamış/övünç madalyası sahibi komutanları intihara/ergenekonun kasası denen kişiyi de ilaç bile alamadığından ölüme mahkum etmiştir bu sözde oluşum.Halen iddianemeler boş ve alakasızdır.Ve hiç şüphe yok ki...silah/bomba vs tamamen düzmecedir...
-Şimdi sormazlar mı adama/NERDE KAYIP TRİLYONLAR...? Hele şu kayıp trilyonların hesabını versenize önce.Adı adalet se o trilyonlar da aklanmalı/o kamyon dolusu altınlar da bulunmalı mııııııı acaba...? ? ? yooo acaba/evet yeniden hesaba çekilmeli/üstü apar-topar kapatılan;Deniz fenerinin Almanya ayağında/Türkiye’ye aktarılan aracı olarak ta RÜTÜK Baş.ile bir Tv kanalı sahibinin gündeme geldiği 44 trilyon..da,Savcıların masasınada ki yerini derhal almmalı.Eğer hak sa/eğer hukuk sa bu olmalı..
-Olacak şey mi bu....
-Hele de Türkmen beyine/beylerin beyine yapılmammalıydı...
-O Nü ressam Kenan EVREN...aslanlar gibi delikanlıları henüz yaşını bile 18 edemeden neden astırdı diye sormazlar mı...?
-Yüzbinlerce vatan evladı süründürüldü/sınır dışı edildi/vatandaşlıktan çıkartıldı şimdi bi savcı çıkıp ta neden davayı açmaz ve Evren’e yargılamayı gündeme getirmez ki ..? üstelik o daha ölmedi.Umarım yargılanmadan da ölmez.
-Günümüze bakıldığında,görüyorum ki o günün gençliği çok masum ve vatanseverdi.O Gençlik nü resin yaptıklarını haketmemişti/hele de bu denli acımasız ca.
-Bu gün olanlara bakın,inanılır tarafı bile yok...
-Vatan/bayrak/millet/ulus/hak-hukuk sevdalıları.......
-Mustafa’lar.......toplatılıyor.
Her toplatılmanın ardından hükümetin gizli icraatlarından birini daha duyuyoruz...
-Tıpkı bundan öncekilerde olduğu gibi....bilindiği üzere,bizim paramızla GAZZE’yi yerle bir eden İsrail’e göz kırpıyoruz...
-Sonra birileri çıkıp kızım sana söylüyorum/gelinim sen anla demez mi...
-Al şu milyon dolarları/eee...eessii var mı ? silah yolla bana..
YORUMLAR
Tıpkı bundan öncekilerde olduğu gibi....bilindiği üzere,bizim paramızla GAZZE’yi yerle bir eden İsrail’e göz kırpıyoruz...
-Sonra birileri çıkıp kızım sana söylüyorum/gelinim sen anla demez mi...
-Al şu milyon dolarları/eee...eessii var mı ? silah yolla bana..
Duyarlı ve vefalı yüreğini severim senin.Kalemin hiç susmasın e mi.
Selam sevgilerimi bırakıyorum sahifene.
-Şimdi sormazlar mı adama/NERDE KAYIP TRİLYONLAR...? Hele şu kayıp trilyonların hesabını versenize önce.
Değerli atiye hanım öncelikle duyarlı yüreğiniz selamlıyorum
sesimiz çok gürdür canım bilirsiniz
soruyoruz bütün türkiye
nerdeeeeeeeeeeeeeeeee? bu triliyonlar
çünkü payını alanlar beli bir kesim tabiki susarlar
bu suskunluk günahsız insanları zanlı yaptı
olayları takip ediyorum basında
şunu üzülerek izlerken
gün ve gün yok olacağını hayal eden kara bir zihniyetle karışlaşıyoruz tabi
türkiyeeeeeeeeeeeeeeeee uyan
uyan bu derin uykuda
kan emiciler çirit atıyor
hırsızlık deyince derdimki yaw adam ne yapsın aç kalmış ve çalımış
bu baba yiyeseceleri ne diyelim
cevabı hepmizde sözçüklerle ifade edelim lütfen
atiye hanımda teşekür ederim
yüreğine saglık
kalemi daim olsun
saygılarımla
zaralıcan
Dün seninle bu konuları uzun uzun Konuşmuştuk.
bizde bir laf vardır keser döner sap döner, sap döner keser döner.
Efden püfden şeylerle ortada hiç bir şey yokken sadece insanları korkutmak ve susturmak amacıyla, İktidardaki insanlara mualif olan herkezi toplama gayretleri içerisindelerdir.
Kendileri ak kaşıkmı?
Öncelikle kendilerini temizleyip ondan sonra ülkeyi temizlemeye kalksınlar...
Seni yürekten kutluyorum.
Bir gün gelecek bu dervan dönecek bu gün bu yargılananların yerinde onlar olacaklar.
Cumhuriyetin değerleri ile uğraşmanın ne olduğunu işe o zaman görecekler.
ziyabekar tarafından 1/23/2009 4:32:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu,Türk Ulusunu karanlık geleceğinden aydınlıklara çıkaran ve üstün insani mezietleriyle, bizi bu gün hristiyan çocukları olarak doğmaktan kurtaran ulu önderim Atatürk...
Bu mektubu size yazıyorum.
Yazmak ihtiyacındayım .Çünkü beni, bizi, ancak siz anlarsınız.
Bu mektup; sizin aydınlattığınız yoldan yürüyen ve sonsuza dek yürüyecek olan güvendiginiz vatan evlatlarının mektubudur.
Size minnettarız. Bunun o kadar çok sebebi var ki, saymakla bitmez.
Sizin deha seviyesindeki beyin gücünüz, bir çok dünya devletine örnek olmuşken, aydınlığınızın modası geçmiş olduğunu düşünen,sizin fikirlerinizi çağdışı ideoloji ve doktrinler olarak gören ve göstermek isteyen insanlar çıktı aramızdan.
Bu insanlar , sizin ebedi aleme geçişinizden sonraki yıllarda, ürkütmeden, şirin gözükerek, göz boyayarak, oyalayarak, her şekilde siyasi, dini, etnik unsurları kullanarak, temelini kurup bina ettiginiz Laik Türkiye Cumhuriyeti Devletini içten içe kemirmeye başladılar.
Bu gün öfke, endişe, ikaz ve itirazlarımıza, köhnemiş milliyetçilik , bu vatan ve bayraktan ödün verilmeyeceğini haykıran hepimize, gayrı demokratik etiketi yapıştırıldı.
Biz bunlardan ürkenler değiliz Atam.
Bizler; edep ,ahlak , gelenek ve göreneklerimizle Türk Milletiyiz. Askeriz, şehidiz, gaziyiz.
Bu gün gözümüzün bebeği olan Türk Ordusuna dil uzatılıyor. O büyük askeri dehan ile , harp stratejinle parmak ısırtan, kazandığın ve milletçe kazandığımız Kurtuluş Savaşımıza iftiralar atılıyor. Soykırımlarla suçlanıyor ve kabule zorlanıyoruz.
Bu gün, sana ve devrimlerine iftiralar atmak, bazı kesimlere prim yaptırıyor.
Genç beyinler yıkanarak, çağdışı kılıklara büründürülmek isteniyor. Bunun ismine de insan hakları ve demokrasi deniyor.
Birlikte düşmana karşı durduğumuz kürt kökenli vatandaşlarımız, ellerine en donanımlı silahlar verilerek, Türk Milletine , Türk Ordusuna kin ve ölüm kusturuluyor.
Sizin muhteşem zaferinizin karşısında eriyen Avrupa ve digerleri , şimdi o mağlubiyetin acısını
çıkarmak istiyorlar.
O zaman yapamadıklarını şimdi iğrenç Bizans entrikalarıyla, içimizden bazılarını alet ederek, bizi kapılarında "bizi aranıza alın" diyerek yalvarıyor hale getiriyorlar.Bu yalvarmalara dayatma olarak,
her türlü emellerine zemin buluyorlar.
Sevgili Gazi'miz. Sevgili Mustafa Kemal'imiz, Atatürk'ümüz...
Biz senin o çakmak çakmak gözlerinden yayılan , bizi ışıtan ve ısıtan ateşle, hepsinin üstesinden geleceğiz. Bu yolda ölmek var, dönmek yok hiç birimize.
Ne sizin ruhunuzu, ne o cennet mekan şehitlerimizin ruhunu azapta bırakmayacağız.
Buna andımız var.
Size bu mübarek görevi ve başarıyı nasip eden Yüce Allah da şahittir ki, biz ne Avrupaya ne Amerikaya uşaklık yapmıyacağız.
Medeniyet ve demokrasi adı altında, insan hakları diyerek, parçalamaya uğraştıkları bu Cumhuriyet, bu vatan ve aziz bayrak, kanımızın son damlasına kadar, aklımızın bedenimizin son hücresine kadar korunacak ve kıyamete dek yaşatılacaktır.
Ebedi hayatınızda, sonsuz dualarımız ve şükranlarımız sizinle Atam...
Hukukun icabını yerine getirmek değil belli bir siyasi hesaplaşmanın gereğini yerine getirmek amaçlanmaktadır.
Bir siyasi intikam arayışı, hesaplaşma söz konusudur.
Bu bir hukuk operasyonu değil intikam operasyonudur, hesaplaşma söz konusudur.
Belli bir kadroya geçmiş uygulamaları nedeniyle hesap sorulmakta, intikam alınmaktadır.
Uluslararası hukuk standartlarına, Türkiye Anayasa'sına uygun değildir.
Bu uygulama kendine özgü bir uygulamadır.
Türkiye bir kez daha kanun ile hukuk arasındaki derin farklılığın ne kadar önemli olduğunu yaşayarak görmek durumunda kalmıştır.''
AB’nin Türkiye’nin üzerinde emellerini söylemiyeceksin.
Hükümetin icraatlarındaki yanlışlarını söylemiyeceksin.
Yapılan yosuzlukların ucu Başbakana Bakanlara kadar ulaşmışsa bile görmezden geleceksin.
Denizfeneri örtbas edilmeli yardımlar hızlandırılmalı.o konu hakkında konuşanlar içeri alınıp sorgulanmalı.
Aydınların sesini daha da çok yükseltmiyecek.
Muhaliflerin susacak
Burada İktidara yoluzluklara AB’ye eleştiri getiren aydınlara çamur atılmak sindirmek gerek.
Mustafa Kemal’e inanan, onun yolundan giden insan tehlikelidir. susturulmalıdır.
MALESEF AÇILKÇA BU HİÇ ÇEKİNMEDEN SÖYLENMEKTE
S U S U N - G Ö R M E Yİ N - D U Y M A Y I N
ÜÇ MAYMUNU OYNAYIN DENİLMEKTE.
Sayfanıza gök kuşağı bırakıyorum.Bırakıyorum bırakmasına daaa.Eğer görmek isterseniz Türkiye sınırları dışından bakmanız gerekecek.Çünkü ;Türkiye'den yıldız'ları ,güneş'i ve gelecek güzel günleri görmek,bizler neyse de bizler den sonraki nesillere bu gidişle nasip olmayayacağa benziyor.
Siyasetten anlamıyorum ama kayıtsız da değilim.Şu ergenekon davası dava olmaktan çıkıp çamur at izi kalsın politikasına benzemeye başladı.
Sizi kutluyorum,yazdıklarınız düşüncelerimin fotokopisi ama benim edebiyatım zayıf olduğundan dile getirmedim.
TÜM ŞİİR DOSTLARIMA SORUYORUM.BİZ NEREYE GİDİYORUZ YADA NEREYE GÖTÜRÜLÜYORUZ ?
lütfen ,bilenler bildiklerini,bilmeyenlerden saklamasın.karanlığa yürümek çok zor olsa gerek.
At it izinin it izine karıştığı bir süreçten geçiyoruz.
Şahsen ben gelişen olayları iktidarın eseri olarak görmüyorum. Çünkü iktidarı muktedir görmüyorum. Bence gelişen hadiseler bodrum katta derinlerin hesaplaşması ve bir grubun diğer grubu tasfiye etmesidir. Bu tasfiye esnasında alâkası olmayan epeyi insanın da mağdur edildiği kanaatindeyim.
Eğer hukuk benim küçücük ilime uğrasa sanırım cezaevleri dolar. Bir devlet memuru olarak bu ilde dürüstlüğün bedelini halâ ödüyorsam ödetenlerin de bedel ödemesi lazım eğer hukuk varsa ! Nerdeeee
Eli kanlı Avram Paşalar, gençliğin katilleri, asri Hitlerler keyif çatarken kimse bana, bu ülkede demokrasiden hukuktan bahsetmesin. Doksan gün gözaltılarda doksan gün kesintisiz işkence görüp 110 kilodan 60 kiloya düşürülen Eylül Mazlumları’nın canlı şahidiyim.
Ey siz, demokrasi adına operasyon yapıldığını iddia edenler. Ey siz, darbe hazırlığında olanları topluyoruz edasında olanlar. Sıkıysa Anayasa değişikliği yaparak darbecilerden hesap sorun. Sorun da, sizin samimiyetinizden şüphem olmasın. Halâ hayatta olan dünyanın en zengin generalini hakim karşısına oturtun da, size adam diyeyim adam !
Hiç kimse kusura bakmasın, muz cumhuriyetlerinde dahi darbecilerden hesap sorulurken, bu ülkede sorulmadığı müddetçe birileri benden bir şeylere saygı beklemesin.
Gidişattan endişe duyacak kadar yüreğinde memleket sevgisi taşıyan kardeşime teşekkür ediyorum.
Selem ve dua ile.
-Vatan/bayrak/millet/ulus/hak-hukuk sevdalıları.......
-Mustafa’lar.......toplatılıyor.
Her toplatılmanın ardından hükümetin gizli icraatlarından birini daha duyuyoruz...
-Tıpkı bundan öncekilerde olduğu gibi....bilindiği üzere,bizim paramızla GAZZE’yi yerle bir eden İsrail’e göz kırpıyoruz...
-Sonra birileri çıkıp kızım sana söylüyorum/gelinim sen anla demez mi...
-Al şu milyon dolarları/eee...eessii var mı ? silah yolla bana..
.......................ahhh.....cano ah....
nedir bu yaşadıklarımız?
nereye gidiyor bu VATAN
bu topraklarımız..
dökülen kanlar edermi haklarını helal acaba diye hiç düşünülüyormu...?
ATAM BİR GÖRSE BU MEMLEKETİN HALİNİ
ben size böylemi bıraktım bu VATAN'ı diye..
nerde kaldı ATA'nın izninde gitmek.
BİR YOL ÇİZMİŞLER. SİMDİKİLER.. GİDİYORUZ KIYAMETE..
DUYARLI YÜREĞİN DERT GÖRMESİN HİÇ BİR ZAMN ..
YAZDIKLARINLA BİZİ ÇOK MUTLU EDİYORSUN.. SEVGİLER.. YÜREĞİNE KALEMİNE.. YAZANA .. DÜŞÜNENE.. PAYLAŞANA.. KATRE.. KATRE.. SAYGILARIMLA.. AYRILIYORUM SAYFANDAN TEKRAR GELMEK..ÜZRE,,
not:sana ve senin gibi düşünen ,yazan yüreklere 10 puan değil 100 puan bile az..