- 1112 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GAZZE'DEKİ ÇOCUKLAR DA CENNET KOKARDI
GAZZE’DEKİ ÇOCUKLAR DA CENNET KOKARDI
Bebe, bebek, çocuk, veled, sabi, bala. Adı her ne olursa olsun, insan yavrusudur.
Kendi çocuğumuz doğduğunda nasıl seviniriz, severiz, onları öpmekten ziyade KOKLARIZ, ki, bu bana göre doğru olan harekettir.
Derken, çocuklarımız büyür, evlenirler ve onların çocukları olur. Yani bizler Dede veya nine oluruz.
Bendeniz, şu anda Dedeyim ve hem de 4 torunum var. Bunlardan ilk üçü Ankara’dalar ve sıklıkla bir araya gelemiyoruz.
Bundan 7 ay önce 4. torunum doğdu, diğer üçü gibi bu da oğlandı ve adı da üstelik benim adımdı, yani, İsa Kahraman.
Doğduğu andan itibaren her fırsatta kucağımdaydı, her dede gibi onu çok seviyordum, tabii onu devamlı KOKLUYORDUM.
Serde şairlik de var ya, sevgili torunumu her koklamamda öyle İLÂHÎ BİR KOKU duyuyordum ki, bir gün kendi kendime , yüksek sesle şöyle mırıldanmışım: “ CENNETİN KOKUSU VARDIR VE EMİNİM BU BEBEK GİBİ KOKUYORDUR “ demişim.
Sonra buna kendimi inandırdım ve bu duygu ve düşüncelerle aşağıda gördüğünüz şiiri kaleme aldım.
Derken, İsrail’in Gazze’ye, dolayısıyle Filistin’e açtığı en son ve en orantısız savaş patladı.
Televizyonda haberleri izlerken torunum kucağımdaydı ve ben onu kokluyordum. İşte o anda İsrail’in attığı bombalarla ölen ve tam torunumun çağında olan bir Gazze’li bebeği gördüm, tüylerim diken diken oldu.
Büyük bir heyecanla kucağımdaki bebeğimize bakıp kalmışım. Eşim korku dolu gözlerle yüzüme bakıp şaşkınlıkla: “ Ne oldu, hayırdır, rahatsızlandın mı yoksa “ ? dedi.
“ Gazze’deki çocuklar da annelerine, babalarına, dedelerine CENNET KOKARDI “ diyebildim.
Sonra ne mi oldu:? Ateş kesildi. En az 500 CENNET KOKUSU artık kokmuyor, en az 1500 Cennet kokusu koklayan artık yok.
Araplar mı: Onlar “ KAKA “ adlı, top oynayan birine 150.000.000 Euro para vererek OYNATACAKLAR.
Yine ne varsa Türk’lerde vardı. Elden geldiğince maddi manevi gayreti gösterenler yine bizlerdik.
“ Ateş kesildi “ dediğime bakmayın. ABD nin yeni başkanı göreve başlayacakmış da, tam o günde hâlâ cinayet işliyor olmamak için ateş kesmişler.
Elimizden gelen şimdilik dua. Başta “ Cennet Kokulular “ olmak üzere cümle şühedaya fatihalar.
BEBEK CENNET KOKAR
Besmeleyle koklarsan, cennet kokusu odur,
Cennetin niyetiyle kaç bebeği kokladın.
Kokladığın o bebek, bir de torununsa, dur,
Sen bülbül oldun gülü, gülistanda yokladın.
Üç aylık bir sabiye, iyi bak, bul İlâh’ı,
Sende olan her uzuv, aynıyla onda vardır.
Bu tefekkür daimse, buluruz biz felâhı,
Bu günahsıza KIYAN, İLLÂKİ CANAVARDIR.
Mest eder, sarhoş eder, bebekteki râyihâ,
Ne büyüksün Allah’ım, BU CENNETİN KOKUSU,
Yüzyıllarca arasa, bulamaz yüz bin dehâ,
Kokunun sırrı Mevlâ, yetmez insanın us’u.
Bin kez kokla, yetmiyor, milyon kez kokla, yetmez,
O bir çiçek, o bir gül, koklarım salevatla,
Her gün beş kere yıka, o koku yine gitmez,
Bir türlü derde deva, sende kokla, rahatla.
Bu dünyada cenneti koklattın bana Yarab,
Şükür sana, hamd sana, bebek sana emanet.
Asıl cenneti koklat, ahrette etme harap,
Hem bizleri hem onu, Eyle Rahman sıyânet.
YORUMLAR
Duyarlı yüreğinizi sevgiyle selamlıyorum,gerçekten dayanılmayacak büyük bir acı Rabbim ölenlere rahmet kalanlara sabır versin diyorum sevdiklerimizi bizlere bağışlasın,bu katliamı yapanlanlar da inşallah kendileri de aynı acıyı yaşarlar,duygu yüklü paylaşımınız için teşekkür ediyor hayırlı Ramazanlar diliyorum,Mevlama emanet olun selam sevgi ve dua ile...